اخبارخارجی

شیخ دیاباته قرمز پوش شد

دیاباته  قرمز پوش شد،مهاجم 34 ساله که سابقه آقای گلی در لیگ برتر ایران را دارد، پس از مذاکره با مدیران پرسپولیس و توافق در خارج از کشور، پس از ورود به ایران رسما به جمع سرخپوشان ملحق شد.

دیاباته که با استقلال موفق شد کفش طلای فوتبال ایران را به دست بیاورد، در حالی به پرسپولیس پیوست که فصل گذشته در تیم الغرافه شاگرد آندره استراماچونی ایتالیایی و هم‌تیمی سعید عزت‌اللهی هافبک تیم ملی ایران بود و عملکرد خوبی را در لیگ ستارگان قطر از خود به جای گذاشت.

دیاباته قرمز پوش شد

با این حال شیخ عمده شهرت خود را از دوران شروع فوتبالش و درخشش با نانسی، بوردو، متز و… در فرانسه به دست آورد و در ادامه یک فصل درخشان را با بنونتو در لیگ سری آ تجربه کرد و هشت گل در لیگ ایتالیا به ثمر رساند.

او دو فصل در استقلال حضور داشت که فصل نخست با 19 گل به پایان رسید و کفش طلا را همراه خود داشت اما در فصل دوم دیاباته به شکلی ملموس افت کرد و دیگر نشانی از ستاره فصل گذشته نداشت. در این بین می‌توان به بی نظمی، مرخصی خارج از نوبت و… هم درباره او اشاره کرد که پرسپولیس باید امیدوار باشد دیگر خبری از این ماجراها برای او نباشد.

شیخ دیاباته 34 ساله است و با قرارداد یک ساله به پرسپولیس پیوسته و در ترکیب این تیم همراه با یورگن لوکادیا قرار خواهد گرفت. پرسپولیس باید به زودی درخواست آی تی سی این بازیکن را از باشگاه قبلی (الغرافه) انجام دهد تا امکان حضور او در بازی هوادار به وجود بیاید اما باتوجه به دوری طولانی مدت شیخ از تمرین و بازی، احتمالا در این بازی به میدان نخواهد رفت.

نکته مهم اینکه با حضور شیخ دیاباته خط حمله پرسپولیس پرستاره‌تر از قبل خواهد شد و علاوه بر لوکادیا، عبدی و پاکدل، این بازیکن هم حضور خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 8 =

دکمه بازگشت به بالا