اخبارخارجی

تاتنهام 4-3 لیدز؛کسب سه امتیاز در 2 دقیقه

به گزارش “اهل ورزش“،دیدار دو تیم تاتنهام و لیدز یونایتد در هفته 16 ام رقابت های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 4-3 شاگردان کونته به پایان رسید.

در آخرین هفته از رقابت های لیگ جزیره پیش از آغاز جام جهانی، تاتنهام در استادیوم خانگی خود در دیداری فوق العاده دیدنی، مهیج، تماشایی و پر گل، توانست از سد لیدز یونایتد عبور کند. تیم کونته در این بازی سه بار از حریف خود عقب افتاد.

در این بازی جذاب، لیدز خیلی زود به گل نخست دست پیدا کرد. ضربه سر راسموس کریستنسن با تأثیرگذاری ویلفرد گنونتو به برندن آرانسن رسید و این بازیکن نیز با یک پاس در عمق، کریسنسیو سامروایل را صاحب موقعیت کرد که این بازیکن نیز قدر فرصت پیش آمده را دانست و با یک ضربه دقیق، دروازه هوگو لوریس را در دقیقه 10 باز کرد.

خوشحالی بازیکنان لیدز

تاتنهامی ها موفق شدند که در دقیقه 25 به گل تساوی دست پیدا کنند. روی کرنر ارسالی پریشیچ، ایلان مسلیر گلر لیدز این توپ را دفع کرد. اما هری کین در محوطه جریمه صاحب فرصت شد و با یک سر توپ دیدنی، تایلر آدامز را از روند بازی خارج کرد و با یک شوت دیدنی، گل تساوی تاتنهام را به ثمر رساند.

در دقیقه 43 لیدز توانست با شکل عجیبی و پس از چهار ضربه سر متوالی به توپ، به گل دوم خود دست پیدا کند. ارسال یک کرنر به روی دروازه تاتنهام، ابتدا با ضربه سر پیر امیل هویبرگ دور شد. در پشت محوطه جریمه، دژان کولوسوفسکی با یک ضربه سر دیگر توپ را دور کرد. ضربه سر سوم را لیام کوپر زد و توپ به راسموس کریستنسن رسید و او ضربه سر چهارم را به توپ زد که رودریگو در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق، ناگهانی و با پای چپ، توپ را به تور دروازه لوریس چسباند و لیدز را از میزبان پیش انداخت.

بنتانکور

در نیمه دوم تاتنهام توانست به گل تساوی دست یابد. حرکت کولوسفسکی از سمت راست و ارسال او به دهانه دروازه را بازیکنان لیدز دور کردند. اما بن دیویس با یک شوت محکم و پرقدرت، توپ را روانه دروازه کرد و در شرایطی که راسموس کریستنسن روی خط دروازه روی توپ اثر گذاشت، نتوانست مانع از باز شدن دروازه تیمش شود.

این بازی فوق العاده دیدنی، باز هم با گل های دیگری همراه شد. در دقیقه 76 و روی یک توپ گیری در میانه میدان، لیدز صاحب فرصت خوبی شد. پاس در عمق مارک روکا به رودریگو رسید و این بازیکن با یک ضربه به توپ، داوینسون سانچز را کنار زد و با یک شوت محکم به زاویه مخالف، باز هم هوگو لوریس را شکست داد تا لیدز برای سومین بار در این مسابقه پیش بیفتد.

پس از این گل، بازیکنان تاتنهام به شدت نسبت به تصمیم داور مسابقه معترض بودند. آنها اعتقاد داشتند که ثانیه هایی پیش از گل، تایلر آدامز به روی بنتانکور مرتکب خطا شده ولی داور چنین عقیده ای نداشت.

تقابل بازیکنان تاتنهام و لیدز

برتری لیدز دوامی نداشت و حملات پردامنه شاگردان کونته باز هم منجر به گل تساوی شد. ارسال مت دوهرتی در دقیقه 81 به روی دروازه، با ضربه سر لیام کوپر برگشت داده شد اما این بنتانکور بود که توپ ریباند را صاحب شد و با یک شوت محکم، دروازه لیدز را تهدید کرد که توپ پس از برخورد به پای لوک ایلینگ که فقط 2 دقیقه پیش به میدان آمده بود، وارد دروازه شد تا بازی 3 – 3 مساوی شود.

تاتنهام که کاملا سوار بر بازی شده بود، در دقیقه 83 به گل چهارم رسید و برای نخستین بار در این بازی از حریف پیش افتاد. همکاری خوب داوینسون سانچز با هری کین و پاس در عمق و دیدنی کاپیتان تاتنهام در محوطه جریمه به دژان کولوسفسکی رسید. او پس از جا گذاشتن رابین کاخ، مقابل گلر لیدز قرار گرفت و با یک پاس رو به عقب، رودریگو بنتانکور را مقابل دروازه خالی قرار داد تا این بازیکن ضمن ثبت یک بریس ظرف فقط 2 دقیقه، گل برتری تیمش را نیز وارد دروازه لیدز کند.

بنتانکور در دیدار دو تیم تاتنهام و لیدز یونایتد در هفته 16 ام

در ادامه و در شرایطی که شاگردان جسی مارش برای رسیدن به گل تساوی تلاش می کردند، تایلر آدامز با انجام یک خطا به روی بیسوما، از داور مسابقه یک کارت زرد دریافت کرد تا با گرفتن اخطار دوم، از زمین بازی اخراج شود و لیدز سه دقیقه پایانی و چهار دقیقه زمان اضافه را 10 نفره بازی کند.

در نهایت این بازی فوق العاده دیدنی و هیجان انگیز، با پیروزی چهار بر سه تاتنهام به پایان رسید تا تیم آنتونیو کونته در شرایطی که سه بار از حریف عقب افتاده بود، برنده از زمین خارج شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 15 =

دکمه بازگشت به بالا