اخبارخارجی

رئال مادرید در آستانه خرید الماس جدید برزیلی

رئال در آستانه خرید ستاره جوان برزیلی-نمایندگان رئال مادرید در برزیل به سر می‌برند و در حال مذاکره با باشگاه پالمیراس برای جذب اندریک‌، ستاره جوان این تیم، هستند.

مدیران رئال مادرید درحالیکه هنوز تا پنجره نقل و انتقالات زمستانی زمان قابل توجهی باقی مانده ولی فعالیت خود در بازار را از همین حالا شروع کرده‌اند و به گزارش مارکا جذب اندریک، پدیده جوان برزیلی باشگاه پالمیراس، یکی از اولویت‌های آنها است.

اندریک از زمان پیوستن به پالمیراس نمایش‌های خیره‌کننده‌ای داشته و قیمتش بازی به بازی بیشتر شده است. رقابت برای جذب او چند هفته‌ای است که آغاز شده و روزنامه مارکا می‌گوید رئال مادرید او را از یک سال پیش زیر نظر داشته است.

این روزنامه اعلام کرد یکی از مدیران رئال مادرید در حال حاضر در شهر سائوپائولوی برزیل به سر می‌برد و در حال بررسی نهایی این مهاجم برزیلی است و اولین مذاکرات با پالمیراس را شروع خواهد کرد.

البته پالمیراس به صراحت اعلام کرده که اگر با رئال مادرید یا هر باشگاه اروپایی دیگری به توافق برسد به این شرط خواهد بود که این مهاجم برزیلی تا جولای 2024 در پالمیراس باقی بماند و سپس راهی اروپا شود. او تا آن زمان به صورت قرضی در پالمیراس توپ خواهد زد.

البته رئال مادرید چاره‌ای جز موافقت با این درخواست پالمیراس نخواهد داشت چرا که اندریک در تابستان 2024 هیجده ساله خواهد شد و بر اساس قوانین فیفا نقل و انتقالات بازیکنان خارجی قبل از رسیدن آنها به هیجده‌سالگی ممکن نخواهد بود.

رئال مادرید با این حال نمی‌خواهد زمان را از دست بدهد چرا که نگران است هر گونه تعلل باعث شود باشگاه‌های ثروتمندی مثل پاری سن ژرمن از راه برسند و با ارائه پیشنهادهای قابل توجه اندریک و پالمیراس را وسوسه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا