اخبارخارجی

سرمربی یوونتوس از عملکرد تیمش رضایت دارد

مکس آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس از نمایش تیمش در دیدار مقابل رم رضایت دارد.

یوونتوس در شبی که فرصت‌های خوبی را در طول مسابقه خراب کرد، در خانه خود 1-1 مقابل رم متوقف شده و دو امتیاز حساس دیگر را در لیگ ایتالیا از دست داد. مکس آلگری، سرمربی باتجربه بیانکونری، در پایان این دیدار مدعی شد یوونتوس باید زودتر کار حریف را تمام می‌کرده و آنها باید از این نظر پیشرفت کنند.

مکس آلگری گفت: “یک فصل طولانی در پیش است. حتی در دقایق پایانی ممکن بود روی یک ضربه کرنر برای بار دوم دروازه ما باز شود. یوونتوس از حیث فنی خوب بازی کرد، اما ما همچنان باید پیشرفت کنیم. رم در نیمه دوم در سمت راست خود رویکرد دفاعی‌تری داشت و کاش ما وستون مک‌کنی را در سمت چپ برای ارسال‌های بیشتر در اختیار داشتیم.

بازی خوبی بود و من از عملکرد یوونتوس راضی هستم. رم تیم بزرگی است و ژوزه مورینیو به‌خوبی می‌داند چگونه تیمش را متمرکز نگه دارد. متاسفانه رم روی تنها ضربه کرنرش به گل رسید، اما فوتبال همین است و ما عملکرد خوبی ارائه دادیم.

مورینیو در بحث بازی‌خوانی باهوش و تیزبین است. وقتی کار حریف را تمام نکنید، همیشه احتمال دریافت گل تساوی وجود دارد. اجتناب ناپذیر بود که پس از این نیمه اول درخشان، خسته شویم. ما باید این شرایط را پشت سر گذاشته و سرعت بازی را کم می‌کردیم و این همان چیزی است که باید یاد بگیریم.

شما نمی‌توانید انتظار داشته باشید که یک تیم 90 دقیقه بر جریان مسابقه تسلط داشته باشد. اول از همه ما نیاز داریم بازیکنانی مثل فدریکو کیه‌زا، پل پوگبا و آنخل دی ماریا دوباره به ترکیب اضافه شوند، زیرا همه این بازیکن از تکنیک و سرعت لازم برای تغییر برخوردارند؛ وجود گزینه‌های مناسب برای تغییر روی نیمکت، سرنوشت بازی را رقم می‌زند.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + دو =

دکمه بازگشت به بالا