اخبارخارجی

مربی آژاکس: ارزش آنتونی 100 میلیون یورو نبود!

رفتار او با باشگاه زشت بود .آلفرد شرودر، مربی آژاکس، انتقال 100 میلیون یورویی آنتونی به منچستریونایتد را زیر سوال برد و از رفتار این بازیکن برزیلی انتقاد کرد.

منچستریونایتد دیروز بعد از ظهر رسما اعلام کرد که آنتونی را با قرارداد نجومی 95 میلیون یورویی به خدمت گرفته است. بعد از چندین هفته کشمکش بین دو باشگاه، آنتونی با فشار وارد کردن به آژاکس در واقع آنها را مجبور کرد با انتقالش موافقت کنند. در نهایت بعد از مصاحبه توفانی او با فابریزیو رومانو بود که آژاکس اجازه انتقال را صادر کرد.

رفتار زشت او با باشگاه

مدیران و کادر فنی باشگاه آژاکس از رفتار آنتونی به شدت عصبانی هستند. آلفرد شرودر، مربی آژاکس، پس از رسمی شدن انتقال این بازیکن گفت:« هزینه ای که باشگاه های متمول برای خرید بازیکن می کنند، دیوانه کننده است. چند سال پیش بارسلونا 115 میلیون یورو برای خرید عثمان دمبله پرداخت کرد. منچستریونایتد سال گذشته 100 میلیون یورو برای جیدون سانچو هزینه کرد و حالا برای آنتونی همین رقم را پرداخت کرده اند. واقعا این بازیکنان 100 میلیون یورو ارزش دارند؟ از نظر من که اینطور نیست.»

شرودر ادامه داد:« این شرایط برای باشگاه هایی مثل آژاکس مناسب نیست چون قادر به حفظ بازیکنان تاثیرگذار و خوب خود نیستند. من با آنتونی حرف زدم و باید بگویم که هنوز او را درک نمی کنم. ما تمایلی به فروش او نداشتیم و یکی دو روز ناراحت شدن طبیعی است ولی تهدید به شورش و حاضر نشدن در تمرینات، اصلا یک رفتار حرفه ای نیست. ماندن آنتونی به صلاح تیم نبود و می توانست روی هم تیمی هایش تاثیر منفی بگذارد. به عنوان یک بازیکن حرفه ای باید تحت اختیار باشگاه باشید و کارتان را انجام دهید ولی رفتار او اصلا قابل قبول نبود.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − شش =

دکمه بازگشت به بالا