اخبارخارجی

مورینیو: رم می تواند خشم خود را بر سر لودوگورتس خالی کند

لیگ اروپا برای رم و مورینیو از بلغارستان آغاز می شود.

آاس رم در هفته اول لیگ اروپا 2022/23 میهمان لودوگورتس بلغارستان است. ژوزه مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار حاضر شد و گفتگویی با خبرنگاران داشت.

به نقل از رمانیوز؛ سرمربی رم گفت:

ما از دو طریق به لیگ اروپا رسیدیم؛ قهرمانی در لیگ کنفرانس و کسب رتبه ششم سری آ. بدون شک شایسته حضور در این رقابت ها هستیم چون دو بار سهمیه گرفتیم! می‌ خواهیم بدون تعیین اهداف برای رسیدن به فینال، نیمه نهایی و غیره به جلو برویم. هدف ما صعود از گروه است. ما اینجا هستیم تا به لودوگورتس احترام بگذاریم اما برای پیروزی هم آمده ایم.

پیش بینی نحوه بازی آنها دشوار است، ما باید برای هر چیزی آماده باشیم. می دانیم که آنها تیم خوبی هستند. آنها تجربه زیادی در فوتبال اروپا دارند، بازیکنان خارجی زیادی دارند. مطمئناً انتظار داریم به مشکل بخوریم اما در عین حال ما برای گردش و تفریح اینجا نیستیم.

می‌ خواهیم خوب شروع کنیم، می‌ دانیم که مرحله گروهی است و نه حذفی بنابراین فضا برای اشتباهات وجود دارد اما تجربه به من می‌ گوید اگر دور گروهی را خوب شروع کنید، شرایط بهتری برای کنترل اوضاع و دستیابی به یک پایان خوب دارید.

ما می خواهیم در لیگ اروپا بمانیم، نه اینکه سوم بشویم و دوباره به لیگ کنفرانس برگردیم. بستگی به نحوه بازی ما دارد. اگر مسلط باشیم، آنها باید دفاع کنند؛ اگر ما مسلط نباشیم، در موقعیت دفاعی قرار می گیریم. پس بیایید سعی کنیم بازی خود را تحمیل کنیم، با تمام قدرت به میدان برویم و سعی کنیم برنده شویم.

رم از شکست 4-0 مقابل اودینزه وارد این بازی می شود. مورینیو افزود:

بازی با لودوگورتس 0-0 آغاز می شود درحالیکه مقابل اودینزه از همان ابتدا 1-0 برای آنها شروع شد. آن یک گل در ابتدای بازی تفاوت زیادی ایجاد می کند. نکته دیگر این است که ما معمولاً خیلی خوب دفاع می کنیم، بنابراین من زیاد نگران نیستم. من آن بازی را خارج از حالت عادی می بینم که می تواند در فوتبال اتفاق بیفتد. واکنش من نسبت به بازیکنان بسیار آرام بود، زیرا درک می کنم که بازی با اودینزه عادی نبود و اتفاقات خاص باعث آن نتیجه شد. شاید منظورم این است که لودوگورتس باید احساس کند که ما چقدر خشمگین هستیم. فرصت داریم خشم خود را سر این تیم خالی کنیم.

ریک کارسدورپ پس از عملکرد ضعیف خود مقابل اودینزه، از لیست رم برای سفر به بلغارستان خط خورد. مورینیو در این مورد گفت:

در مورد بازیکن خاصی صحبت نمی کنم. آبراهام، زانیولو، الشعراوی، واینالدوم و کومبولا هم نیستند. وقتی کارسدورپ نیست یعنی مشکلی دارد.

نشان ویژه لیگ اروپا روی پیراهن رم با اشاره به قهرمانی این تیم در لیگ کنفرانس اروپا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 10 =

دکمه بازگشت به بالا