اخبارخارجی

روبرتو فیرمینو:همه چیز طبق خواسته من پیش نمیرود.

به گزارش اهل ورزش روبرتو فیرمینو، مهاجم دل‌شکسته لیورپول، اولین اظهارنظر عمومی خود را پس از کنار گذاشته شدن از تیم ملی برزیل در جام جهانی قطر منتشر کرد.

روبرتو فیرمینو از حضور در تیم برزیل برای جام جهانی قطر محروم شد، نتیجه ای دلخراش برای بازیکن محبوبی که چهار سال در تیم سلسائو حضور داشته است.

فیرمینو در اینستاگرامش نوشت: «از آنجا می گذرم تا از همه پیام های دوست داشتنی تشکر کنم. جام جهانی یک رویا برای هر بازیکنی است و با من فرقی نمی‌کند. دیروز همه چیز آنطور که من تصور می‌کردم یا رویای زندگی‌ام را می‌دانستم پیش نرفت، اما می‌توانم به گذشته نگاه کنم و قلبی شکرگزار خدا داشته باشم که او قبلاً به من اجازه داده است که در آن رویا و همچنین بسیاری دیگر زندگی کنم.”

روبرتو فیرمینو

فیلیپ کوتینیو، هم تیمی سابق لیورپولی وی نیز به دلیل مصدومیت – نیز  از لیست برزیل حذف شد، زیرا تیته مهاجمان جوان تر و مستقیم تری مانند ریچارلیسون، گابریل مارتینلی و رودریگو را برای تکمیل کردن تیم خود ترجیح می دهد. نقش فیرمینو در لیورپول در فصول اخیر کاهش یافته است، و در حالی که او یک بازیکن چرخشی ارزشمند برای باشگاه باقی می ماند، افت آمادگی او در آنفیلد شاید بر جایگاه او در تیم تحت نظر تیته تأثیر گذاشته است.

با 31 سال سن ، بعید است که فیرمینو در رقابتهای جام جهانی 2026 حضور داشته باشد. برزیل فورواردهای جوان باهوش زیادی دارد که در آن زمان به اوج خود می رسند تا فیرمینو عملا شانسی نداشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

دکمه بازگشت به بالا