اخبارخارجی

رونالدو:هیچ علاقه ای به قهرمانی مسی در جام جهانی ندارم

رونالدو:هیچ علاقه ای به قهرمانی مسی در جام جهانی ندارم.رونالدو اسطوره برزیلی اعتراف کرد که نمی‌خواهد لیونل مسی با آرژانتین قهرمان جام جهانی شود، با وجود اینکه معتقد است لیاقتش را دارد.

به گزارش اهل ورزش رونالدو نازاریو در مورد جام جهانی 2022 صحبت کرد و تصور اینکه مسی در نهایت با آرژانتین قهرمان شود را رد کرد و اعتراف کرد که به دلیل رقابت بین آرژانتین و برزیل حتی نمی‌خواهد به این احتمال فکر کند.

رونالدو:هیچ علاقه ای به قهرمانی مسی در جام جهانی ندارم

رونالدو در پاسخ به این سوال که آیا می‌خواهد مسی جام را به دست بیاورد، به گاردین گفت: “اگر او برای اسپانیا بازی میکرد،من هیچ مخالفتی با این قهرمانی نداشتم”اما قهرمانی آرژانتین در جام جهانی جای فکر کردن به آن نیست.

آیا مسی لیاقتش را دارد؟ البته که دارد – اما نه با حمایت من. من او را دوست دارم و او درک خواهد کرد زیرا مطمئن هستم که او دقیقا همین احساس را خواهد داشت. ”

وی همچنین گفت: “رقابت برزیل و آرژانتین بسیار بزرگ است. ما نبردهای باورنکردنی و با احترام داشتیم و این دوست‌داشتنی‌ترین چیز در فوتبال است.

 

رونالدو:هیچ علاقه ای به قهرمانی مسی در جام جهانی ندارم

در میان طرفداران برزیل و آرژانتین که به جام جهانی 2022 می روند، یک باور و خوش بینی واقعی وجود دارد. هر دو کشور در سال‌های اخیر از احیای مجدد خود لذت برده‌اند و با شانس زیادی برای قهرمانی در این تورنمنت راهی قطر می‌شوند که احتمالاً آخرین جام جهانی مسی است.

برنده هفت بار توپ طلا تا کنون از فصل 2022-2023 با پاری سن ژرمن در میادین از بازی کردن لذت می برد، اما اکنون چشم اندازی به جام جهانی خواهد داشت که کمتر از یک ماه دیگر به شروع آن باقی مانده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =

دکمه بازگشت به بالا