اخبارخارجی

رونمایی آدیداس از لباس سوم آژاکس

پیراهن طلایی جدید مجموعه کیت های سه گانه عالی را برای  تیم پایتخت هلند تکمیل می کند.شرکت ورزشی آدیداس از لباس سوم آژاکس رونمایی کرد.

آدیداس یک پیراهن سوم هیجان انگیز با الهام از نماد شهر طراحی کرده است،  این پیراهن که با استفاده از نماد آمستردام که دیلی پیپر است باعث شده تا این کیت سوم طلایی آژاکس برای فصل 2022-2023 از طراحی و زیبایی خاصی برخوردار باشد.پیراهن جدید که با الگو گرفتن از صحنه پر رونق فوتبال پایه شهر، به آدیداس کمک کرد تا با لباس سوم زیبایی که عشق پایتخت هلند به فوتبال، جوانان و جامعه را تقویت می کند، به زمین های طلایی آمستردام ادای احترام میکند.

خود پیراهن دارای یک پایه طلایی است که با یک نوار عمودی به رنگ های پرچم شهر به هم متصل شده است. پس از بررسی دقیق تر، این شبح های استادیوم هستند که مهر منحصر به فرد خود را به لباس می دهند.

رونمایی از لباس سوم آژاکس

9 تا از برجسته‌ترین زمین‌های فوتبال خیابانی آمستردام بر روی پیراهن خودنمایی می‌کنند، که به طرز ماهرانه‌ای در واترمارک‌های دودی گنجانده شده‌اند و به فرهنگ منحصربه‌فرد فوتبال خیابانی شهر ادای احترام می‌کنند. پیراهن طلایی با یقه های سفید در سراسر گردن، علامت آدیداس با علامت تجاری سه راه راه روی شانه‌ها و نشان باشگاه و اسپانسر روی سینه به پایان رسیده است. بر روی پیراهن تیم نواری پهن به رنگ مشکی خودنمایی میکند که توسط دو نوار باریک قرمز رنگ احاطه شده است.نشان برند آدیداس نیز در سمت چپ پیراهن بر روی سینه با رنگی سفید نمایان می باشد.

این کیت همچنین دارای تفسیری خیره کننده و زنده از نشان شهر آمستردام در پشت یقه پیراهن به عنوان جزئیات بیرونی شهر است، که نام تجاری شهر و همچنین سال تاسیس آمستردام (1275)در آن خودنمایی میکند، نام مستعار آمستردام به Mokum و Damsko و رنگ های پان آفریقایی، که منعکس کننده میراث آفریقایی است.

مجموعه کیت های فصل 2022-23 تیم آژآکس هم اکنون از طریق سایت باشگاه آژاکس و  همچنین شرکت آدیداس قابل خرید است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =

دکمه بازگشت به بالا