اخبارخارجی

رونمایی پیراهن های جدید نایک برای تیم های ملی

رونمایی پیراهن های جدید نایک؛ نایک لباس های جام جهانی 2022 خود را قبل از مسابقات زمستانی امسال کنار گذاشته است. کشورهایی مانند استرالیا، کرواسی و عربستان سعودی همگی برای شروع مسابقات در قطر در تاریخ 20 نوامبر، لباس‌های خانه و خارج از خانه جدید دریافت می‌کنند.

کیت های انگلستان هنوز به دلیل عزاداری ملی پس از مرگ ملکه الیزابت دوم منتشر نمی شوند. با این حال، آنها با تصاویری از هری کین و فیل فودن که پیراهن های خانه و خارج از خانه را پوشیده اند، به بیرون درز کرده است.

نایک با درهم آمیختن رنگ های پر جنب و جوش مترادف با هر کشور در طرح های جسورانه مرزها را جابجا کرده است.این کیت ها در یک ویدیوی تبلیغاتی جدید با حضور افرادی مانند فیل فودن، سم کر، ویرجیل ون دایک و جسیکا سیلوا فاش شد. همچنین ظاهر خاصی از اسطوره هلندی ادگار داویدز وجود دارد که پیراهن قدیمی هلند را بر تن کرده است.با اهل ورزش به تماشای این لباسها برویم.

استرالیا

رونمایی پیراهن های جدید نایک

نایک با رنگ‌های طلایی، پیراهن زرد و رنگ سبز برای پیراهن خانگی به مناظر استرالیا ادای احترام کرده است. این طراحی از سواحل شنی و جنگل های سرسبز Outback الهام گرفته شده است. در مقابل، کیت خارج از خانه در رنگ‌های صورمه ای و آبی فیروزه ای ارائه می‌شود که اقیانوس‌های عمیق اطراف کشور را نشان می‌دهد، با درخششی که نشان‌دهنده حیات دریایی و صخره‌های پرآب این کشور است.

کانادا

رونمایی پیراهن های جدید نایک

نوارهای خانه و خارج از خانه کانادا، رنگ های قرمز و سفید پرچم این کشور را منعکس می کند. برگ افرا، که مترادف با کشور است، روی سینه قرار دارد. هر دو لباس همان لباس هایی هستند که بازیکنان در طول سال گذشته می پوشیدند، زیرا چرخه توسعه لباس برای فوتبال کانادا متفاوت است.

کرواسی

رونمایی پیراهن های جدید نایک

به محض دیدن پیراهن روی هر دو کیت، الگوی شطرنجی قابل تشخیص است که روی نشان ملی نیز دیده می شود و نشان دهنده غرور کشور است. کیت خانه در رنگ‌های کلاسیک سفید و قرمز عرضه می‌شود، با چاپ چهارخانه در جلوی پیراهن برای ظاهری انتزاعی. پیراهن خارج از خانه به رنگ آبی می آید و خطوط مربع ها را به عنوان اشاره ای به خط ساحلی کرواسی محو می کند.

فرانسه

رونمایی پیراهن های جدید نایک

طراحی لباس های نایک برای قهرمان جام جهانی در مورد جشن فرانسه جدید است که به آینده می نگرد و میراث کشور را جشن می گیرد. الگوی ساده برگ بلوط و شاخه زیتون روی پیراهن سرمه ای نشان دهنده همبستگی، صلح و قدرت است. مشابه کیت خانگی 2012 آنها، دارای یک یقه دکمه دار است. کیت خارج از خانه مسلماً با الهام از مناطق بومی جذاب‌تر است و شامل نمادهای معروفی مانند گیاهان دارویی، طاق نصرت و خروس است.

هلند

رونمایی پیراهن های جدید نایک

رنگ نارنجی روشن و واضح لباس خانگی هلند را تشکیل داده است، اما این بار با تغییری بیشتر. ترکیبی از پوست پرتقال و پرتقال لیزری در هم تنیده شده و تقریبا جلوه ابریشمی براقی به پیراهن می دهد. همچنین یادآور یال شیر است، نمادی که از لحاظ تاریخی با ملت مرتبط است. رنگ آبی و قرمز مات در پیراهن دوم می‌آید و ترکیب زیبای فوتبال و فرهنگ و نحوه تأثیر آنها بر یکدیگر را به نمایش می‌گذارد.

لهستان

رونمایی پیراهن های جدید نایک

هر دو کیت جدید نایک لهستان بر فرهنگ و میراث این کشور تمرکز دارند. کیت خانه دارای یک چاپ پیچیده است که لانه و پرهای عقاب سفید را به تصویر می کشد، یک ویژگی برجسته که در نشان ملی این کشور وجود دارد. پیراهن خارج از خانه به رنگ قرمز اسپورت تزئین شده است، با آستین‌های سفید برای تکمیل رنگ‌های ملی لهستان.

پرتغال

رونمایی پیراهن های جدید نایک

غرور ملی در قلب هر دو پیراهن پرتغال قرار دارد، با رنگ‌های قرمز فلفلی و سبز اردکی که به‌شدت از پرچم این کشور برای هر دو لباس وام گرفته شده است. کیت خانه شبیه پرچمی است که دور بدن پیچیده شده است، با یک خط مورب که دو رنگ برجسته را از هم جدا می کند. رنگ سفید بادبانی پایه پیراهن خارج از خانه است که به رنگ سبز و قرمز اجازه می دهد بار دیگر ستاره های نمایش در یک نوار مرکزی که در سراسر پیراهن قرار دارد باشند.

قطر

رونمایی پیراهن های جدید نایک

برای کشور میزبان این مسابقات، پیراهن Desert Maroon دارای یک تریم مثلثی سفید بر روی سرآستین است تا طرح پرچم قطر را منعکس کند. نشان این کشور بر روی پیراهن بالاتر است تا جایگاه کشور را به عنوان کشور اصلی تصدیق کند. یک پیراهن دور سفید دارای گرافیک مروارید بژ خاموش برای ادای احترام به تاریخ پرطرفدار غواصی مروارید در خط ساحلی این کشور است. وقتی کیت پوشیده می شود و در حال حرکت است، باید تصویری از طوفان شن را تداعی کند.

عربستان سعودی

رونمایی پیراهن های جدید نایک

لباس خانگی و خارج از خانه عربستان سعودی ممکن است برخی از جسورانه ترین چاپ های مجموعه لباس های جام جهانی 2022 نایک را داشته باشد. پیراهن خانگی دارای پرهای خاکستری روشن است که از شاهین الهام گرفته شده است و همچنین بر روی سینه نماد کشور قرار دارد. کیت سبز دارای یک چاپ گرافیکی سبز جنگلی و سبز روشن تر است که حس سرعت را به نمایش می گذارد.

آمریکا

رونمایی پیراهن های جدید نایک

طراحی های جام جهانی ایالات متحده از ورزش های مختلف این کشور الهام گرفته است. به عنوان مثال، کیت خانگی که دارای قوس بالایی است شبیه به لباس‌های موجود در یک پیراهن بسکتبال است. برش‌های پررنگ سرشانه در رنگ‌های سرمه‌ای و قرمز شبیه به الگوهای روی لباس‌های هاکی است. در همین حال، کیت خارج از خانه دارای یک الگوی آبی رنگ پررنگ است که تنوع و جوانی کشور را جشن می گیرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 3 =

دکمه بازگشت به بالا