اخبارداخلی

رکورد تاریخی استقلالِ مجیدی امروز می‌شکند

رکورد استقلال امروز می‌ شکند-استقلال ملاثانی اگر امروز از صدرنشین لیگ شکست نخورد، عنوان شکست‌ناپذیرترین تیم تاریخ باشگاهی ایران را به تنهایی صاحب خواهد شد.

لیگ دسته اول فوتبال ایران امروز هفته یازدهم خود را پشت سر خواهد گذاشت. در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته، شاهد تقابل شش امتیازی بالانشینان جدول رده‌بندی در شیراز خواهیم بود؛ جایی که فجرِ صدرنشین میزبان استقلال ملاثانی است که در رده سوم حضور دارد.

شاگردان اشکش همین هفته گذشته بود که با پشت سر گذاشتن سی‌امین بازی متوالی بدون شکست، با رکورد تاریخی استقلال تهران (فصل 01-1400) برابری کردند. رکورد شکست ناپذیری استقلال تهران در شروع لیگ بیست و دوم با قبول شکست مقابل سپاهان در عدد سی متوقف شد اما استقلال ملاثانی فردا این شانس را دارد تا رکورد یاد شده را به تنهایی مال خود کند.

بازی فجر و استقلال ملاثانی به واسطه موضوعی که در بالا به آن اشاره شد، اهمیت بیشتری پیدا کرده و باید تیم سوم جدول می تواند با دست پر از تقابل با صدرنشین بیرون بیاید یا خیر. در صورتی که جواب مثبت باشد، استقلال ملاثانی سی‌ویکمین بازی متوالی خود را بدون متحمل شدن طعم باخت پشت سر خواهد گذاشت تا با کنار زدن استقلالِ مجیدی، خود صاحب رکورد شکست ناپذیرترین تیم باشگاهی فوتبال ایران شود.

استقلال ملاثانی روند شکست ناپذیری خود را درست از زمانی شروع کرد که استقلال تهران با فرهاد مجیدی در پی جدا شدن از مدعیان و تکیه به صدر بود. اینک استقلال ملاثانی با تکرار روند شکست ناپذیری قهرمان لیگ برتر و حفظ آن در فصل جدید، به تیمی قابل احترام و بالانشین تبدیل شده که شانس زیادی برای لیگ برتری شدن دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا