اخبارخارجی

چلسی مذاکرات خود را برای جذب زاخاریان با دینامو مسکو آغاز کرد

زاخاریان در راه چلسی؛ چلسی با دینامو مسکو بر سر قراردادی برای جذب آرسن زاخاریان بازیکن آینده دار و جوان در تماس است،تاد بولی، مالک جدید آبی ها، از نزدیک با نیل بات و جیم فریزر، روسای آکادمی، برای به خدمت گرفتن برخی از استعدادهای جوان برتر فوتبال، همکاری نزدیکی داشته است،چلسی که با جذب بازیکنانی مثل چوکووئمکا، اسلونینا و کاسادی توجه زیادی به جوانان مستعد نشان داده، می خواهد یک بازیکن روس را جذب کند.گزینه بعدی می تواند زاخاریان هافبک 19 ساله باشد.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، باشگاه انگلیسی در ساعات اخیر پیشنهادی به دینامو مسکو برای آرسن زاخاریان ارائه کرده است. چلسی قصد دارد در اسرع وقت این انتقال را نهایی کند و رافائلا پیمنتا (ایجنت بازیکنانی مثل پوگبا) در تلاش است تا آبی ها را به این هدفشان برساند. زاخاریان که در سال 2003 به دنیا آمده، به عنوان یکی از استعدادهای برتر فوتبال روسیه در نظر گرفته می شود.

زاخاریان در راه چلسی

او یک هافبک است اما می تواند در کناره های زمین نیز ایفای نقش کند. زاخاریان تاکنون 47 بازی در لیگ روسیه انجام داده و آمار 11 گل و 15 پاس گل را از خود ثبت کرده است.

مبلغ 15 میلیون یورو که گمان می رود بند آزادسازی وی باشد، در حال بحث بین دو طرف معامله است.پاول آندریف، ایجنت زاخاریان نیز تایید کرد که توافق با چلسی در حال تکمیل شدن است.آندریف گفت: این درست است. توافق نزدیک است و امیدوارم به زودی نهایی گردد.

زاخاریان، بازیکن روسی مدت هاست که به عنوان یک ستاره احتمالی در آینده مطرح می شود و مدتی می شود که تحت نظر استعدادیاب های چلسی بوده است.زاخاریان که در ابتدا به عنوان یک وینگر چپ وارد دنیای فوتبال شد، هنوز بیشتر وقت خود را در این پست می گذراند، اما همچنین تجربه زیادی در سمت راست و حتی به عنوان هافبک میانی دارد – جایی که بیشتر دقایق او در این فصل بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − چهارده =

دکمه بازگشت به بالا