اخبارخارجی

زیباترین لباس های لیگ فرانسه

لیگ 1 می داند که برای ایجاد پیراهن های نمادین که در آزمون زمان مقاومت می کنند، چه چیزی لازم است،در این نوشته زیباترین لباس های لیگ فرانسه را باهم مرور خواهیم کرد..با اهل ورزش همراه باشید تا به بررسی این لباس های زیبا بپردازیم

از اکثر مردم بخواهید که به کیت های کلاسیک لیگ 1 فکر کنند، طرح خاصی از مارسی وجود دارد که همه می توانند آن را به خاطر بسپارند. در کنار آن، موضوعات تکرار شونده دیگری نیز وجود دارد. داستان مربوط به خط جداگانه پاری سن ژرمن یا نوار مورب که روی پیراهن های خانگی موناکو می زند وجود دارد.

مهم نیست که این طرح‌ها چقدر معروف هستند، زیباترین لباس‌های لیگ فرانسه فقط به این سه باشگاه محدود نمی‌شوند، بنابراین ما 20 لباس برتری که تا به حال در لیگ 1 پوشیده شده‌اند را گرد هم آوردیم.پس از خواندن این مطلب شما هم نظر خود را بگویید جای لباس کدام تیمها در این لیست خالی می باشد.

مطلب مشابه را هم بخوانید:زیباترین لباسهای تاریخ لالیگا

20.لباس دوم مونت پلیه 2021-22

زیباترین لباس های لیگ فرانسه

اگر همه آرم‌های اسپانسر را حذف کنید، زیبایی لباس خارج از خانه 2021-2022 مون‌پلیه برجسته می‌شود. این یک طراحی نسبتاً ساده است، اما رنگ‌های باشگاه – ترکیب نمادین نارنجی و آبی – به برجسته‌تر شدن لباس کمک می‌کند. برای فصل 2021-2022، لباس مونت پلیه با پایه سفید، با تریم سرمه ای و راه راه های نارنجی نواری به پایان رسید.

19.لباس دوم اویان 2013-14

زیباترین لباس های لیگ فرانسه

تقریباً هیچ کیتی کامل نیست و اویان از لوگوی بیش از حد کاپا رنج می برد، اما بقیه چیزها یک فرمول برنده است. ترکیب سرمه ای و صورتی به ندرت در فوتبال دیده می شود، در حالی که ترکیب الگوی چرخشی روانگردان و آن سه کوه صورتی روشن – اشاره ای به پیوندهای نزدیک آن با شرکت آب – آن را متمایز می کند.

18.لباس اول بوردو 2016-17

زیباترین لباس های لیگ فرانسه

شورون روی پیراهن های خانگی بوردو یک سنت دیرینه است که از همان شکل روی نشان باشگاه گرفته شده است. در فصل 17-2016، با نوارهای نازک سفید و یقه سفید ترکیب شد تا یک کیت رسمی و شگفت‌انگیز ایجاد شود. رنگ‌های تیره سرمه‌ای و سفید – رنگ‌های سنتی کلوپ – نیز ترکیبی از زمان‌ها هستند.

17.لباس دوم نیس 2022-23

زیباترین لباس های لیگ فرانسه

نیس در طول تاریخ خود لباس های خانه و خارج از خانه خود را نسبتاً قابل اعتماد نگه داشته است و رنگ سفید معمولا رنگ سنتی خارج از خانه است. برای فصل 2022-2023، آنها عناصری از کیت خانگی را با دو نوار مشکی در دو طرف یک نوار قرمز منفرد در وسط پیراهن ترکیب کردند. این ترکیب برای دو مجموعه دیگر از راه راه ها معکوس شد که به طور نامحسوس در هر طرف دیده می شدند.

16.لباس اول استراسبورگ 1992-93

زیباترین لباس های لیگ فرانسه

می توانید استدلال کنید که لباس خانگی استراسبورگ در فصل 93-1992 یکی از آزمایشی ترین لباس هایی است که یک باشگاه فرانسوی پوشیده است. آبی سنتی باشگاه همچنان به عنوان پایه استفاده می شد، اما با نوارهای مورب در زوایای مختلف و رنگ های مختلف پوشانده شده بود. شاید خیلی به نظر برسد، اما به نوعی توانسته به خوبی با هم هماهنگ شود، و یقه سه راه راه هم بد نبود.

15.لباس دوم سنت اتین  2018-19

زیباترین لباس های لیگ فرانسه

سنت اتین با کسب 10 عنوان قهرمانی در لیگ و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان، یکی از غول های خفته فوتبال فرانسه شناخته می شود. با این حال، امروزه آنها به لیگ 2 سقوط کرده اند. اگرچه ممکن است همه چیز آنطور که بود نباشد، رنگ سبز پیراهن باشگاه همچنان نماد محبوب آن موفقیت های قبلی است. در سال 19-2018، آنها از سبز کمی تیره‌تر استفاده کردند که به‌عنوان یقه و برش روی پیراهن دور سفید مایل به سفید دیده می‌شد. انگار این کافی نبود، با لوگوی قرمز، سفید و آبی Le Coq Sportif تمام شد.

14.لباس اول پاری سن ژرمن 2021-22

زیباترین لباس های لیگ فرانسه

این یک حرکت بحث برانگیز برای حذف کامل خط معروف روی پیراهن تیم بود، پاری سن ژرمن آن را برای فصل افتتاحیه لیونل مسی در لیگ 1 به کار برد. پیراهن به رنگ سرمه ای بود، در حالی که یک خط نازک قرمز و سفید دور یقه و هر آستین قرار داشت.

13.لباس اول اوسر 2003-04

زیباترین لباس های لیگ فرانسه

پیراهن خانگی اوسر در فصل 04-2003 بیشتر از مجموع قطعات آن بود. به نوعی، پایه سفید، دوخت آبی روشن و لوگوی حمایت مالی پلی استیشن 2 با هم ترکیب می شوند تا پیراهنی را ایجاد کنند که به مراتب بهتر از آن چیزی است که به نظر می رسد. همچنین خاطرات فصل گذشته جیبریل سیسه در این باشگاه،که با زدن 26 گل به این تیم کمک کرد مقام چهارمی را کسب نمایند.

12.لباس دوم مارسی  1996-97

زیباترین لباس های لیگ فرانسه

بسیاری از مردم به طور قابل درک ارتباط عاشقانه ای با کیت های مارسی از اواسط دهه 1990 دارند. یکی از برجسته ها پیراهن خارج از خانه فصل 1996-97 بود که رنگ سفید و آبی آسمانی باشگاه را وارونه کرد. پیراهن آبی با یک نوار مرکزی به پایان رسید، و در نهایت جای خود را به لوگوی پارمالات در رنگ‌های مشابه داد – در حالی که یقه V سه راه به آن اضافه شد.

11.لباس اول لانس 2001-02

زیباترین لباس های لیگ فرانسه

پیراهن نصف و نصف طراحی سختی است، اما برای چند سال در آغاز هزاره، لانس توانست آن را بسازد. باشگاه راه راه های سنتی خود را – که در گذشته هم عمودی و هم افقی بود – با این طرح پایین وسط برای فصل 02-2001 جایگزین کرده بود. بخشی از جذابیت این کیت رنگ‌ها بود که یکی از آنها طلایی و دیگری قرمز بود.

10.لباس اول آنژه 2018-19

زیباترین لباس های لیگ فرانسه

آنژه ممکن است بزرگ‌ترین نام در فوتبال فرانسه نباشد، اما راه راه‌های سیاه و سفید آنها از سال 2015 به یک بازی معمولی لیگ 1 تبدیل شده است. برای فصل 2018-19، آنها طراحی را به چهار خط در جلو ساده کردند و دو نوار مرکزی تزئین شده بودند. با نوارهای نازک طلایی طلا در ادامه جزئیات دیگر پیراهن، اشاره ای به صدمین سالگرد باشگاه داشت.

9.لباس دوم پاری سن ژرمن 06-2005

 

زیباترین لباس های لیگ فرانسه

ویژگی بارز لباس خارج از خانه PSG در فصل 06-2005 این بود که چگونه آنها توانستند رنگ های قرمز و آبی باشگاه را در لباس میهمان بگنجانند. پایه پیراهن سفید بود و دور یقه آن قسمت های سرمه ای تیره بود. در سراسر پیراهن نوارهای نازکی وجود داشت که بین قرمز و آبی متناوب بود.

8.لباس اول موناکو 2015-16

زیباترین لباس های لیگ فرانسه-موناکو

موناکو بیش از 60 سال است که از یک نوار مورب روی پیراهن های خود استفاده می کند و توسط خود گریس کلی پس از قهرمانی این باشگاه در کوپه دو فرانس در سال 1960 طراحی شده است. در سال 2015-2016 بود که آنها احتمالاً این فرمول را کامل کردند. سخت است که بگوییم چه چیزی در مورد این تکرار خوب است، اما این چیزی است که به رنگ قرمز تیره، جزئیات طلایی یا ترکیبی از هر دو مربوط می شود.

7.لباس دوم اوسر 1992-93

زیباترین لباس های لیگ فرانسه

در سال‌های 1992-1993، اکسر همه چیز را ساده نگه داشت. پیراهن خانگی آنها فقط سفید ساده بود و نشان باشگاه آنها با حروف بزرگ با AUXERRE جایگزین شد. اما پیراهن خارج از خانه متفاوت بود. دو آبی استفاده شده در سراسر پیراهن به شکل یک الگوی هندسی چیده شده بودند که پیراهن را کلاسیک از عصر طلایی لباس های لیگ 1 می کرد.

6.لباس اول تولوز 2022-23

زیباترین لباس های لیگ فرانسه

برای فصل 2022-23، تولوز از رنگ بنفش قابل تشخیص خود فاصله گرفت و پایه پیراهن در حال حاضر بیشتر سفید است. بنفش همچنان استفاده می‌شد، اما به‌صورت نوارهایی در بالا و پایین پیراهن و دور یقه ظاهر می‌شد. اختراع مجدد چنین رنگ نمادینی دشوار است، اما تولوز نشان داد که چگونه می توان بدون از دست دادن چیزی چنین کاری را انجام داد.

5 لباس دوم مارسی  2008-09

مارسی-زیباترین لباس های لیگ فرانسه

برخی از لباس‌های محبوب لیگ 1 مربوط به مارسی است، اما باشگاه جنوب فرانسه رویکردی متفاوت از همیشه در فصل 09-2008 داشت. لباس خارج از خانه آن فصل از سه رنگ آبی تشکیل شده بود، اما ویژگی برجسته آن الگوی الماسی روی پیراهن بود که کاملاً آرم طلایی آدیداس را در مرکز قاب می کرد.

4.لباس اول لیون 2021-22

لیون-زیباترین لباس های لیگ فرانسه

لیون راه‌های زیادی برای وارد کردن رنگ‌های قرمز و آبی به پیراهن سفید خود پیدا کرده است. برای فصل 2021-22، آنها یک نوار خارج از مرکز از دو رنگ اضافه کردند. راه راه ها با یک الگوی ظریف که از نشان باشگاه گرفته شده بود، با نقش مکرر شیر در دو طرف قرمز و آبی به پایان رسید. رنگ ها روی یقه که از وسط هم تقسیم شده بود ادامه پیدا کرد.

3.لباس دوم موناکو  00-1999

زیباترین لباس های لیگ فرانسه

نوار مورب موناکو یکی از نمادین ترین طرح های لیگ 1 است، اما اغلب به لباس های خانگی قرمز و سفید محدود می شود. در آغاز هزاره، موناکو این قضیه را رها کرد. نوار مورب روی کیت دور آبی و زرد آن‌ها ظاهر می‌شد که با لوگوی سفید کاپا که روی هر آستین قرار داشت به پایان رسید.

2.لباس اول پاری سن ژرمن  1995-96

زیباترین لباس های لیگ فرانسه

پاری سن ژرمن در اواسط دهه 90 تیمی بسیار متفاوت با کهکشانی های امروزی بود. در آن زمان، بهترین چیزی که می توانستند به آن امیدوار باشند کسب مقام دومی بود، در حالی که همه از اوسر گرفته تا نانت توانستند قهرمان لیگ شوند. با این حال، کیت 1995-96 آنها یکی از برنده های این لیست می باشد. نوار روشن Hechter باشگاه زیر یک یقه قرمز و آبی متضاد قرار داشت، در حالی که لوگوی بسیار دوست داشتنی نایک توانست این کیت را  با اسپانسری شرکت اوپل حتی بیشتر خاطره انگیز کند.

1.لباس اول مارسی 1992-93-زیبا ترین لباس های لیگ فرانسه

زیباترین لباس های لیگ فرانسه

لباس خانگی 1992-1993 مارسی، در فصلی که آنها لیگ 1 و لیگ قهرمانان اروپا را به دست آوردند، پوشیدند، یک کلاسیک ماندگار از اوایل اوایل دهه 90 باشگاه است. پایه سفید آن با سایه کامل آبی روشن تکمیل شده است که بر روی آرم باشگاه و سه راه راه بزرگ که روی یک شانه ظاهر می شوند، تکمیل می شود. شکوه پیراهن تا جزئیات ادامه دارد، از جمله رنگ های پرچم فرانسه در اطراف یقه. در پایان فصل، زمانی که مقامات باشگاه مارسی در حال رشوه دادن به بازیکنان حریف دستگیر شدند، جام لیگ یک خود را از دست دادند. آنها همچنین سقوط کردند و از رقابت در اروپا محروم شدند. با این حال، ما همیشه کیت را خواهیم داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 1 =

دکمه بازگشت به بالا