اخبارخارجی

یونایتد به دنبال تقویت دروازه خود می باشد

سامر وبگوویچ در رادار یونایتد؛منچستر یونایتد در حال بررسی کردن شرایط بازیکنانی از جمله یان سامر و آسمیر بگوویچ است زیرا به دنبال اضافه کردن یک دروازه بان دیگر به تیم می باشد.

یونایتد که در پایان فصل گذشته شاهد بازنشستگی لی گرانت بود و در این فصل هم به دین هندرسون اجازه داد تا به صورت قرضی به ناتینگهام فارست بپیوندد تا این دروازه بان فوتبال خود را در ترکیب این تیم به صورت ثابت ادامه دهد،و در این فصل تام هیتون را به عنوان تنها ذخیره برای دیوید دخیا، دروازه‌بان انتخاب اول تیم باقی گذاشت.حال به دنبال دروازه بان دیگری است تا بتواند دخیا را به چالش بکشد.

به نقل از برخی از خبرگزاریها الکس مک کارتی، دروازه بان ساوتهمپتون، که در این فصل جایگاه خود را در این تیم از دست داده است، نیز یک گزینه بالقوه در رادار باشگاه یونایتد است. اکنون، باشگاه به سومر و بگوویچ نیز نیم نگاهی می کند، زیرا آنها به دنبال کسی هستند که دارای تجربه خوبی در درون دروازه باشد.

سامر- هدف جدید یونایتد برای دروازه بانی

سامر 33 ساله تجربه قابل توجهی در بالاترین سطح فوتبال دارد و در لیگ قهرمانان اروپا با بازل و بوروسیا مونشن گلادباخ  مقابل تیم های یونایتد، چلسی، منچسترسیتی، بارسلونا، رئال مادرید، بایرن مونیخ و یوونتوس بازی کرده است و از دروازه خود مقابل مهاجمان این تیمها محافظت نموده است.وی همچنین در دو جام جهانی و دو قهرمانی اروپا با کشورش حضور داشته است.

بگوویچ  این دروازه بان اهل بوسنی که اخیراً 35 ساله شده است، پس از اولین بازی خود برای پورتسموث در سال 2009 و بازی در استوک، چلسی، بورنموث و اورتون، در لیگ برتر به خوبی شناخته شده است.

آخرین حضور این دروازه بان به صورت ثابت در فصل 2017/18 با بورنموث بود.او قبل از پیوستن به اورتون در سال 2021، در قره باغ آذربایجان و میلان نیز به صورت قرضی حضور داشت ،هر چند این حضور کوتاه مدت بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا