اخبارخارجی

لیورپول 2-1 نیوکاسل؛ کسب سه امتیاز در اوج ناامیدی

لیورپول در دیدار خانگی مقابل نیوکسل ابتدا از حریف عقب افتاد ولی به لطف گلهای فیرمینو و کاروالیو موفق شد 2-1 به پیروزی برسد.

لیورپول که در چهار هفته اول فصل جدید لیگ برتر تنها موفق به کسب چهار امتیاز شده بود با توجه به پیروزی درخشان هفته گذشته که با نتیجه 9-0 مقابل بورنموث به دست آمد با روحیه بالاتر نسبت به هفته‌های گذشته قدم به دیدار خانگی مقابل نیوکسل گذاشت. لیورپولی‌ها تا دقیقه 90+8 با تساوی 1-1 به کار خود ادامه می‌دادند و به لطف گل کاروالیو در آخرین ثانیه‌ها موفق شدند به سه امتیاز باارزش دست پیدا کنند.

شاگردان یورگن کلوپ در مقابل تماشاچیان خود به امید پیروزی قدم به میدان گذاشتند ولی نیوکسل تیمی نبود که میدان را به راحتی در اختیار قرمزهای آنفیلد قرار دهد.

درحالیکه در دقیقه 34 لیورپولی‌ها توسط دیاز صاحب مهم‌ترین فرصت گلزنی بازی تا آن لحظه شدند ولی آن را از دست دادند نیوکسل چهار دقیقه بعد به گل رسید. الکساندر ایساک، مهاجم نروژی، که در روزهای اخیر از سوسیداد به این تیم پیوست پاس لانگ‌استف، هم‌تیمی انگلیسی‌اش، را با ضربه‌ای دقیق از آلیسون عبور داد و دروازه تیم کلوپ را باز کرد. این گل روی اشتباه هندرسون، کاپیتان لیورپول، به ثمر رسید که توپ را به لانگ‌استف لو داده بود.

سه امتیاز در اوج ناامیدی

در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق مهمی روی دروازه‌ها رخ نداد تا شاگردان کلوپ نیمه اول این بازی خانگی را با شکست به پایان برده و راهی رختکن شوند.

نیوکسل در شروع نیمه دوم بهتر از لیورپول ظاهر شد و در دقیقه 55 توسط ایساک دروازه آلیسون را باز کرد ولی این گل توسط داور آفساید اعلام شد تا هواداران لیورپول در ورزشگاه نفس راحتی بکشند.

در دقیقه 61 کابوس لیورپولی‌ها موقتا به پایان رسید تا شکست دست‌کم به تساوی تبدیل شود. صلاح که در بخش اعظم مسابقه در زمین دیده نشده بود در سمت راست توپ را تصاحب کرد و فیرمینو را در محوطه جریمه پیدا کرد تا او با ضربه‌ای دقیق دروازه نیوکسل را باز کند.

بازی در پایان نود دقیقه با تساوی 1-1 ادامه داشت و در آغاز وقتهای تلف شده لیورپولی‌ها عطش بیشتری برای باز کردن دروازه نیوکسل نشان می‌دادند. در نهایت صلاح بود که موفق شد دومین پاس گل خود در این بازی را بدهد تا کاروالیو، خرید جدید لیورپول، در هشتمین دقیقه وقتهای تلف شده تیر خلاص را به نیوکسل شلیک کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 14 =

دکمه بازگشت به بالا