اخبارخارجی

سویا 0-4 سیتی؛شروع پرقدرت در اسپانیا

شروع پرقدرت در اسپانیا؛ سیتی در اولین دیدار از مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان به مصاف سویا رفت و موفق شد با نتیجه 0-4 از سد این تیم عبور کند.
تیم پپ گواردیولا تسلط کاملی بر جریان این بازی داشت و 24 شوت به سمت دروازه حریف زد که 10 شوت آن در چارچوب بود و در نهایت چهار شوت وارد دروازه شد.
سیتیزن‌ها از همان ابتدا کنترل بازی را در دست گرفتند و حملات پرشماری را روی دروازه حریف داشتند تا بالاخره این ارلینگ هالند بود که به رسم چند هفته اخیر نامش را در فهرست گلزنان به ثبت رساند و این تیم را روی سانتر زیبای کوین دی‌بروین در دقیقه 20 پیش انداخت.

شروع پرقدرت در اسپانیا

پس از این گل، هیجان بازی تا حدی کاهش پیدا کرد اما سویا همچنان فرصت خاصی روی دروازه حریف نداشت تا دقیقه 40 که گومز شانس بسیار خوبی را در محوطه جریمه پیدا کرد اما نتوانست از این موقعیت استفاده کند تا نیمه اول با همان یک گل به پایان برسد.
سیتی نیمه دوم را بار دیگر قدرتمند شروع کرد و این بار هالند بود که پاس خوبی را برای دی‌بروین ارسال کرد اما این بازیکن بلژیکی موفق به باز کردن دروازه حریف نشد.

در نهایت تنها سیزده دقیقه طول کشید تا بار دیگر سیتی به گل برسد و این بار این فیل فودن بود که موفق شد از پاس ژوائو کانسلو نهایت استفاده را ببرد و دومین گل را برای سیتی به ثمر برساند.
چهار دقیقه بعد بار دیگر ستاره نروژی سیتی فرصت خوبی پیدا کرد اما این بار شانس با او یار نبود تا دبلش در این بازی به تاخیر بیفتد.
سیتی در دقیقه 64 برای سومین بار و توسط ایلکای گوندوغان دروازه را باز کرد اما خطای آفساید این بازیکن اعلام شد تا بازی همچنان 0-2 بماند.

شروع پرقدرت در اسپانیا

اما انتظارها زیاد طولانی نشد و هالند در دقیقه 67 موفق شد روی پاس گل ژولیان آلوارز گل دوم خودش و گل سوم تیمش را وارد دروازه حریف کند.

پس از آن بود که سیتی روی به مدیریت بازی آورد و سویا نیز قدرت چندانی برای حمله نداشت تا دقیقه 91 که پالمر می‌توانست یک گل برای تیمش به ثمر برساند اما مدافعان حریف مانع از این اتفاق شدند و یک دقیقه بعد، این روبن دیاز بود که موفق شد پاس ژوائو کانسلو را وارد دروازه سویا کند.

این بازی در نهایت با نتیجه 0-4 به سود سیتی به پایان رسید تا شاگردان گواردیولا هم امتیاز با بروسیا دورتموند و به لطف گل زده بیشتر در پایان هفته اول در صدر جدول قرار بگیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + بیست =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا