اخبارخارجی

شروع طوفانی بارسلونا در لیگ قهرمانان

با لوا همه چیز ممکن است

بارسلونا موفق شد با درخشش روبرت لواندوفسکی و هت تریک او، ویکتوریا پلژن را با نتیجه 5-1 شکست بدهد.

شاگردان ژاوی که به لطف درخشش لواندوفسکی در دیدارهای اخیر روی نوار پیروزی قرار دارند، در دیدار امشب هم مقابل حریف کوچک شان کار سختی نداشتند و با نتیجه 5-1 به برتری رسیدند.

بارسا بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی بازیکنان این تیم کاملا توپ و میدان را در اختیار داشتند اما دفاع فشرده تیم میهمان، مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می‌شد.
اما حملات بارسا سرانجام در دقیقه 13 نتیجه داد و این تیم به گل رسید. روی یک ضربه کرنر از سمت چپ دروازه ویکتوریا پلژن بود که ضربه سر ژول کنده مقابل دروازه به فرانک کسیه رسید و او هم کار را تمام کرد.

برتری بارسا ادامه پیدا کرد اما در دقیقه 23 این ویکتوریا پلژن بود که می توانست صاحب یک ضربه پنالتی شود اما داور بعد از استفاده از VAR، دستور به ادامه کار داد.
حملات بارسا ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 34 به گل دوم رسیدند. روی یک حمله سریع بود که روبرت لواندوفسکی با پاس سرخیو روبرتو روی خط محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد.

دو دقیقه بعد خود سرخیو روبرتو می توانست گل سوم بارسا را به ثمر برساند اما این بار واکنش دیدنی دروازه بان پلژن مانع از باز شدن دروازه این تیم شد.
در حالی که بارسا به دنبال گل سوم بود، این تیم میهمان بود که در دقیقه 44 یکی از گل های خورده را جبران کرد. روی یک ضدحمله بود که توپ در محوطه جریمه بارسا به واکلاو یملکا رسید و ارسال او را یان سیکورا با ضربه سر تبدیل به گل کرد.
در حالی که به نظر می رسید نیمه اول با نتیجه 2-1 به پایان خواهد رسید، این بارسا بود که در سومین دقیقه از وقت های تلف شده به گل سوم رسید. توپ ربایی عالی دمبله در سمت راست و ارسال او به دهانه دروازه را لواندوفسکی با ضربه سر تبدیل به گل کرد تا نیمه اول با نتیجه 3-1 به پایان برسد.

نیمه دوم هم با برتری بارسا آغاز شد و در دقایق ابتدایی بازیکنان این تیم توپ و میدان را در اختیار داشتند اما موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد نکردند.
در مقابل در دقیقه 65 چیزی نمانده بود که روی یک ضدحمله ویکتوریا پلژن به گل دوم برسد اما ضربه چوری از کنار دروازه بارسا به بیرون رفت.
در دقیقه 65 فران تورس به جای آنسو فاتی به بازی رفت و خیلی زود تاثیرگذار ظاهر شد. ابتدا در دقیقه 67 بود که تورس پشت محوطه جریمه حریف، لواندوفسکی را صاحب موقعیت کرد و او هم با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

چهار دقیقه بعد تورس توانست نامش را در جمع گلزنان بازی ثبت کند. دمبله این بار هم در نقش گلساز ظاهر شد و پاس عالی او به پشت مدافعان حریف را تورس با ضربه ای تماشایی به طاق دروازه کوبید.
در دقایق پایانی بازیکنان بارسا به خوبی بازی را کنترل کردند و در نهایت بازی با همان نتیجه 5-1 به پایان رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 6 =

دکمه بازگشت به بالا