اخبارخارجی

شوخی ایلان ماسک در مورد خرید منچستریونایتد

ایلان ماسک قصد دارد منچستریونایتد را بخرد! اما بعداً تصریح کرد: این فقط یک شوخی بود. این اولین بار نیست که این میلیاردر وانمود می کند قصد خرید دارد.

منچستر یونایتد قهرمان انگلیس سال ها در بحران بوده است: 9 فصل بدون قهرمانی، امسال هم که در فوتبال لیگ قهرمانان اروپا غایب می باشد، پس از دو شکست شرم آور در ابتدای فصل، شیاطین سرخ در رده آخر لیگ برتر قرار دارند. بسیاری از منتقدان خانواده آمریکایی گلیزر، مالکان باشگاه را مقصر می دانند و از آنها می خواهند که باشگاه را بفروشند. یک سرمایه گذار قوی از نظر مالی مفید خواهد بود. درباره ثروتمندترین فرد جهان:ایلان ماسک صحبت میکنیم .صاحب تسلا چهارشنبه شب اعلام کرد که می خواهد یونایتد را بخرد.

شوخی ایلان ماسک در مورد خرید یونایتد

در توییتر،این مرد 51 ساله ابتدا درباره سیاست ایالات متحده اظهار داشت که از “نیمه چپ حزب جمهوری خواه و نیمه راست حزب دموکرات”را حمایت می کند. با این حال، توییت زیر سر و صدای بسیار بیشتری به پا کرد: “من هم منچستریونایتد را می خرم، شما خوش آمدید.”

کمی بعد، وقتی کاربری از او پرسید که آیا جدی است، او پاسخ داد: «نه، این یک وقفه در توییتر است. من تیم‌های ورزشی را نمی‌خرم.» اما مولتی میلیاردر اضافه کرد: «اگرقرار باشد روزی در ورزش سرمایه گذاری کند، این منچستر یونایتد است که اولویت وی است زیرا آنها تیم مورد علاقه من در دوران کودکی بودند.

یونایتد یکی از محبوب ترین تیم های ورزشی در جهان است. مجله تجاری “فوربس” این باشگاه را در رده بندی امسال با ارزش کل حدود چهار و نیم میلیارد دلاری به عنوان سومین باشگاه با ارزش فوتبال پس از رئال مادرید و بارسلونا رتبه بندی کرد . از نظر ورزشی، یونایتد تقریباً یک دهه است که در یک سیر نزولی قرار داشته است.از زمان جدایی الکس فرگوسن در سال 2013 ، هشت مربی مختلف در این تیم وجود داشته است . یونایتد در حال حاضر تحت هدایت اریک تن هاگ هلندی است که فصل جدید را با شکست 2-1 و 4-0 آغاز کرد،کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی این تیم نیز هفته هاست که میخواهد این تیم را ترک کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

دکمه بازگشت به بالا