اخبارخارجی

شکست میلان ده نفره در سن سیرو

شکست میلان ده نفره- چلسی موفق شد در دیداری خارج از خانه از شب چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان 2-0 میلان را شکست بدهد.

شاگردان گراهام پاتر که در دیدار رفت با سه گل میلان را شکست داده بودند، امشب هم با دو گل در سن سیرو به پیروزی رسیدند تا در صدر جدول این گروه قرار بگیرند. این پیروزی در حالی رقم خورد که فیکایو توموری در دقیقه 18 اخراج شد تا میلان 10 نفره شود و تیم سابقش از این فرصت بیشترین بهره را ببرد.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد.
بازی با همین روند ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 17، چلسی روی اولین حمله خطرناکش صاحب یک ضربه پنالتی شد. روی پاس عالی ریس جیمز بود که میسون مونت صاحب موقعیت شد اما فیکایو توموری او را درون محوطه جریمه میلان سرنگون کرد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد. او همچنین این صحنه را موقعیت مسلم گلزنی تشخیص داد و توموری را از بازی اخراج کرد.
جورجینیو پشت توپ قرار گرفت و با خونسردی توپ را به گوشه دروازه چیپریان تاتاروسانو فرستاد.

شکست میلان ده نفره

حملات دو تیم ادامه پیدا کرد و در دقیقه 26، روی یک ارسال، این الیویه ژیرو بود که می توانست کار را به تساوی بکشد اما ضربه سر او از کنار دروازه چلسی به بیرون رفت.
در حالی که میلانی ها تلاش می کردند علی رغم یک بازیکن کمتر به گل تساوی برسند، این چلسی بود که در دقیقه 34 بار دیگر به گل رسید. روی پاس خوب میسون مونت بود که استرلینگ اجازه داد اوبامیانگ صاحب موقعیت شود و با یک ضربه محکم، مانند دیدار رفت دروازه میلان را از کند.
در دقایق پایانی نیمه اول موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد و این نیمه با همان دو گل به سود چلسی به پایان رسید.

نیمه دوم را چلسی بهتر آغاز کرد و بازیکنان این تیم در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشتند اما موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد نکردند.
در ادامه میلانی ها تا اندازه ای پیش کشیدند اما باز هم این تیم چلسی بود که ابتکار عمل را در دست داشت.
بازی به همین ترتیب ادامه داشت و تعویض های استفانو پیولی هم نتوانست جریان بازی را به سود میلان رقم بزند. در دقایق پایانی هم بازیکنان چلسی به خوبی توانستند بازی را اداره کنند و در نهایت بازی با همان دو گل به سود میهمان به پایان رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا