اخبارخارجی

سیمونه اینزاگی: فراتر از انتظارات کار کردیم؛ صعود اولین هدف این فصل ما بود

صعود اولین هدف این فصل ما بود-سیمونه اینزاگی گفت پس از بازگشت لوکاکو و گالیاردینی، بروزوویچ هم طی روزهای آینده به میادین بازمی گردد.

اینتر موفق شد با پیروزی 4-0 مقابل ویکتوریا پلژن در شرایطی که 1 بازی از گروه باقی مانده، صعود خودش را به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قطعی کند. سیمونه اینزاگی پس از بازی در مورد صعود صحبت کرد:

آیا فکر می کردید با وجود 1 بازی باقی مانده صعود خود را قطعی کنید؟

امید داشتیم! می دانستیم گروه سختی است. ما فراتر از انتظارات کار کردیم و این بازیکنان شایسته تشویق و تحسین زیادی هستند. این اولین هدفی بود که برای فصل تعیین کرده بودیم و باید برای دستیابی به آن کار خاصی می کردیم. بازی به بازی رشد کردیم و 2 پیروزی مقابل بارسلونا واقعا اعتماد به نفس ما را بالا برد. برای تمام عوامل اینتر خوشحالم.

اینتر در شرایطی صعود کرد که لوکاکو و بروزوویچ مصدوم بودند اما چالهان اوعلو در نقش جدیدش مقابل مدافعین عالی عمل کرده است:

 

هاکان بازیکن باکیفیتی است. فصل گذشته هم در چند بازی او را در این پست قرار دادم و من کریستین اصلانی را نیز فراموش نمی کنم که کمک زیادی به تیم می کند. هاکان تمام مدت در حال پیشرفت است. امروز لوکاکو و گالیاردینی به تیم برگشتند و امیدواریم طی روزهای آینده بروزوویچ هم برگردد. با توجه به تقویم فشرده بازی ها برای مربی خیلی خوب است که گزینه های مختلفی داشته باشد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =

دکمه بازگشت به بالا