اخبارداخلی

صفر صفر پرسپولیس در هفته اول

پرسپولیس در مسابقه رفت هفته اول با ذوب آهن در لیگ بیست و دوم مساوی کرد.

صفر صفر پرسپولیس در هفته اول

سرخ‌پوشان که آماده شروع لیگ برتر با پیروزی مقابل ذوب آهن بودند، نتوانستند برابر تیم 10 نفره مهدی تارتار نیز کاری از پیش ببرند و به نتیجه تساوی بدون گل اکتفا کردند تا قرمزها برای هفتمین بار فصل را با تساوی شروع کنند.

این در حالی است که پرسپولیس 12 بار در شروع فصل به پیروزی رسیده بود و هواداران این تیم انتظار داشتند که دوباره با برد، کار خود را شروع کنند و در قامت یک مدعی جدی قهرمانی ظاهر شوند.

نکته جالب اینکه پرسپولیس تنها یک بار فصل را با تساوی بدون گل آغاز کرده که در لیگ بیستم و مقابل سایپا بود و قرمزها در نهایت توانستند عنوان قهرمانی را هم تصاحب کنند.

تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس در نخستین دیدار خود در فصل بیست‌و‌دوم لیگ برتر فوتبال، از ساعت ۱۹ امروز (شنبه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با تساوی صفر – صفر خاتمه یافت. نادر محمدی از ذوب‌آهن در دقیقه ۵۲ اخراج شد. پرسپولیس در دقایق ۸۳ و ۸۹ دو بار تیر دروازه ذوب آهن را به لرزه درآورد که توپ هایش تبدبل به گل نشد.

شاگردان گل‌محمدی که در این بازی بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت، بازهم نتوانست از موقعیت‌های خود استفاده کند و ضعف در گلزنی در این تیم مانند فصل گذشته دیده شد.

پرسپولیس _ذوب آهن

 

به این‌ترتیب و در شرایطی که فصل گذشته رضا اسدی اولین گل فصل پرسپولیس را به ثمر رساند، برای زننده نخستین گل این فصل همچنان باید منتظر ماند و دید که چه کسی گل نخست را خواهد زد.

ترکیب ذوب‌آهن: حبیب فرعباسی، محمد قریشی، نادر محمدی، آرمان قاسمی، امیرحسین جدی (۷۱-آرمان اکوان)، مسعود ابراهیم‌زاده، پویا پورعلی، صادق صادقی (۴۶-محمدحسین اسلامی)، سجاد جعفری، سعید باقرپسند (۶۶-شهرام سالاری) و سجاد آشوری (۶۶-امیرحسین صدقی).

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی ولسیانی، فرشاد فرجی، علی نعمتی (۶۹-محمد مهدی احمدی)، دانیال اسماعیلی‌فر، کمال کامیابی‌نیا (۶۹-شرزود تمیروف)، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سعید صادقی، سروش رفیعی و مهدی عبدی (۷۸-محمد عمری).

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا