اخبارخارجی

عذرخواهی کلوپ از پپ: این اتفاق نباید تکرار شود

عذرخواهی کلوپ از پپ-یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از این که هواداران این تیم به پپ گواردیولا سکه پرتاب کردند عذرخواهی کرد.

لیورپول روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه آنفیلد میزبان منچسترسیتی بود و با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی رسید.
پس از بازی اعلام شد که تماشاگران حاضر در ورزشگاه سعی کردند به سمت گواردیولا سکه پرتاب کنند و این موضوع با واکنش‌های بسیاری روبرو شد.
مدیران باشگاه لیورپول اعلام کردند که تحقیق درباره این اتفاق را آغاز خواهند کرد و وعده دادند که محرومیت‌هایی را برای هواداری که مسئول پرتاب کردن اشیا به سمت گواردیولا بوده در نظر خواهند گرفت که تا پایان عمرش نتواند در ورزشگاه حاضر شود.

گواردیولا نیز پس از پایان این بازی و در پاسخ به سوالی در این باره در نشست خبری به خبرنگاران گفت:« دفعه دیگه باید این کار را بهتر انجام دهند. این سکه به من نخورد. سال دیگر دوباره امتحان کنید. تمامی این سکه‌هایی که سعی کردند به من بزنند به من نخورد.»

کلوپ که از این موضوع مطلع نبود، در نشست خبری و توسط خبرنگاران از اتفاقی که افتاده بود باخبر شد و بسیار از این موضوع ناراحت و عصبانی به نظر می‌رسید.
سرمربی لیورپول در این باره گفت:« وای، این واقعا فاجعه است. من متاسفم. بابت اتفاقی که افتاده است عذرخواهی می‌کنم. هیچ ایده‌ای در این باره نداشتم و از آن باخبر نبودم. این اتفاق هرگز نباید دوباره تکرار شود، هرگز!»

باشگاه لیورپول نیز با انتشار بیانیه‌ای نسبت به این موضوع واکنش نشان داد. در بخشی از این بیانیه آمده است:« ما از حادثه رخ داده و پرتاب اشیا به سمت محوطه فنی کنار زمین در بازی امروز مطلع شدیم. این رفتار کاملا غیرقابل قبول است و با استانداردهای رفتاری مورد نظر ما در آنفیلد فاصله دارد. این حادثه مورد بررسی دقیق از طریق دوربین‌های مدار بسته قرار خواهد گرفت.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − ده =

دکمه بازگشت به بالا