اخبارخارجی

عذر خواهی کاسیاس به خاطر توییت جنجالی؛من همجنسگرا نیستم

عذر خواهی کاسیاس به خاطر توییت جنجالی؛ اهل ورزش| ایکر کاسیاس اسطوره رئال مادرید به دلیل پاک کردن توییتی که در آن نوشته بود “من همجنسگرا هستم” عذرخواهی کرد و در عین حال تایید کرد که حسابش هک شده است.

این دروازه بان سابق که اکنون 41 ساله است،  پس از فارغ التحصیلی از تیم جوانان مادرید برای این تیم 725 بازی انجام داد. ، روز یکشنبه در شبکه های اجتماعی پیامی برای 9.6 میلیون دنبال کننده خود ارسال کرد. اقدامات کاسیاس بحث های فوری را برانگیخت و سوالاتی در مورد اینکه آیا این بیانیه درست است یا پاسخی به شایعات اخیر در مورد زندگی شخصی او بوده است.

عذر خواهی کاسیاس به خاطر توییت جنجالی

توییت اولیه کاسیاس این بود: «امیدوارم به من احترام بگذارید: من همجنس‌گرا هستم. #یکشنبه مبارک”

بازیکن سابق شبکه مادریدی قبل از تایید هک شدن حساب کاربری خود در یک پست عذرخواهی از دنبال کنندگانش، این توییت را حذف کرد. ”اکانت هک شده کاسیاس گفت خوشبختانه همه چیز مرتب است. “از همه فالوورهایم عذرخواهی می کنم. و البته عذرخواهی بیشتر از جامعه دگرباشان جنسی.»

عذر خواهی کاسیاس به خاطر توییت جنجالی

کارلس پویول، مدافع سابق تیم ملی اسپانیا و بارسلونا از جمله کسانی بود که به این توییت پاسخ داد، اما پیام اصلی هنگامی که حذف شد،این پیام نیز پاک گردید. گزارش ها در اسپانیا ادعا کردند که کاسیاس به گمانه زنی ها مبنی بر قرار ملاقات او با الخاندرا اونیوا پاسخ می دهد که اخیراً با ملیسا پینتو، روسیو اوسورنو و همسر سابق جرارد پیکه، شکیرا در ارتباط بوده است. زندگی عاشقانه کاسیاس از زمان شکست ازدواج او با سارا کاربونرو باعث بوجود آمدن شایعات زیادی شده است.

کاسیاس که سابقه قهرمانی جام جهانی با اسپانیا را در کارنامه خود دارد، در آگوست 2020 به دلیل حمله قلبی در دوران حضورش در پورتو از فوتبال خداحافظی کرد و در اواخر همان سال به عنوان معاون مدیرعامل بنیاد رئال مادرید منصوب شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 15 =

دکمه بازگشت به بالا