اخبارخارجی

برناردو به بارسلونا علاقه دارد” – گواردیولا اعتراف کرد که ژاوی به ستاره منچسترسیتی علاقه منداست.

پپ گواردیولا اذعان کرد که برناردو سیلوا “واقعا”بارسلونا را دوست دارد در همان حال ژاوی به ستاره منچستر سیتی علاقه به هافبک این تیم را ابراز کرده است.

  • این هافبک به شدت به بارسا لینک شده است
  • سیتی قبلا اصرار داشت که او در این باشگاه بماند
  • پپ گواردیولا و ژاوی با هم بعد از بازی خیریه

 سرمربی بارسلونا و سر مربی سابقش (پپ گواردیولا)در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی دوستانه دو تیم در روز چهارشنبه در مورد شایعات نقل و انتقالات پیرامون برناردو سیلوا، هافبک منچسترسیتی صحبت کردند:

“من برناردو را به عنوان یک بازیکن دوست دارم”، ژاوی با نگاه شوخی توجه سرمربی سابق خود را جلب کرد و  گفت: “او همه چیز را می فهمد و توانایی شگفت انگیزی در تصمیم گیری دارد. برناردو بازیکن بسیار مهمی برای پپ است و تفاوت را در زمین ایجاد می کند.”

در همین حال گواردیولا پاسخ داد: “ما برناردو سیلوا را می خواهیم که با خودمان باشد، اما نمی خواهم کسی اینجا ناراضی باشد. اولین چیز این است که دو باشگاه به توافق برسند – البته، من او را در تیمم می خواهم. این درست است که برناردو سیلوا واقعاً از بارسلونا خوشش می آید.”

 ستاره پرتغالی در تمام تابستان با بارسا در ارتباط بوده است، چیزی که این دو مربی بسیار از آن آگاه هستند. پنجره نقل و انتقالات لالیگا در اول سپتامبر بسته می شود.

برناردو سیلوا

ژاوی و گواردیولا

در حالی که دو طرف یک هفته دیگر فرصت دارند تا به توافق برسند،در آخر هفته با مسابقات لیگ روبرو خواهند شد. منچسترسیتی قرار است شنبه به مصاف کریستال پالاس برود و بارسا یک روز بعد به مصاف رئال وایادولید خواهد رفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا