اخبارخارجی

فرار از شکست در ثانیه های پایانی

فرار از شکست در ثانیه های پایانی؛رئال مادرید امشب در ورشو برابر شاختاردونتسک به تساوی 1-1 رسید. رئال تا ثانیه پایانی عقب بود ولی ضربه سر آنتونیو رودیگر، اجازه نداد کهکشانی‌ها قبل از ال‌کلاسیکو شکست خورده زمین را ترک کنند.

به گزارش “اهل ورزش“، امروز در ورشو لهستان شاختار دونتسک میزبان رئال مادرید از هفته چهارم دور گروهی لیگ قهرمانان بود. بازی رفت دو تیم با برتری 2-1 رئال به اتمام رسیده بود و کهکشانی ها با 9 امتیاز صدرنشین گروه نیز بودند. رئال با کسب یک پیروزی می توانست صعودش به دور بعد لیگ قهرمانان را قطعی کند. شاختار هم با چهار امتیاز در رده دوم قرار داشت.

فرار از شکست در ثانیه های پایانی

بازی را رئال بهتر شروع کرد و تیم مسلط میدان بود ولی بازیکنان این تیم در مترهای آخر خوب کار نمی کردند. پاس های درستی به مهاجمان نمی رسید و به همین دلیل رئال با وجود ارائه بازی بهتر، نمی توانست شانس گلزنی جدی خلق کند. کریم بنزما در دقیقه 17 با شوت خود اولین شانس گلزنی را خلق کرد ولی توربین، گلر شاختار، توپ را برگشت داد. دو دقیقه بعد ضربه سر رودیگر روی ارسال کرنر راهی به دروازه پیدا نکرد. در دقیقه 26 ضربه زوبکوف در درون محوطه جریمه رئال با برخورد به ناچو و با اختلافی اندک راهی کرنر شد.

فرار از شکست در ثانیه های پایانی

در دقیقه 36 همکاری عالی کریم بنزما و رودریگو نزدیک بود به یک موقعیت جدی تبدیل شود ولی گلر شاختار قبل از اینکه توپ به رودریگو برسد، با دخالت به موقع خود آن را راهی کرنر کرد. در دقیقه 41 شوت از راه دور فده والورده را توربین از زیر تیر دروازه بیورن کشید و به کرنر فرستاد. در نهایت رئال و شاختار در نیمه اول با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

40 ثانیه از نیمه دوم شروع شده بود که شاختار به گل رسید. زوبکوف روی یک ارسال از سمت چپ با ضربه سر توانست دروازه رئال را باز کند. روی این گل فرلاند مندی مقصر اصلی بود.

فرار از شکست در ثانیه های پایانی

رئال خیلی زود واکنش نشان داد و کریم بنزما در دو نوبت می توانست گلزنی کند اما ضربات او با بدشانسی راهی به دروازه پیدا نکردند.

کارلو آنچلوتی در دقیقه 57 لوکا مودریچ و وینیسیوس را به جای شوامنی و ادن هازارد به زمین فرستاد اما این شاختار بود که موقعیت های گلزنی خلق می کرد. در دقیقه 66 ترائوره حتی آندری لونین را هم دریبل زد ولی ضربه او با برخورد به تیر افقی به بیرون رفت. دو دقیقه بعد شوت زوبکوف را لونین به کرنر فرستاد.

در دقیقه 76 ارسال تند و تیز وینیسیوس به تیر دوم به یک بغل پا نیاز داشت تا گل تساوی رقم بخورد ولی آسنسیو یک قدم کم آورد.

فرار از شکست در ثانیه های پایانی

در دقیقه 87 بازی وینیسیوس روی سانتر لوکاس واسکز با ضربه سر می توانست دروازه شاختار را باز کند ولی توپ با اختلاف کم از روی دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 92 بازی ضربه سر رودیگر با اختلافی بسیار کم از کنار دروازه به اوت رفت. در دقیقه 95 بازی و تنها ثانیه هایی به پایان مسابقه، ارسال تونی کروس به درون محوطه جریمه و ضربه سر رودیگر، گل تساوی رئال را به همراه داشت.

توپ به تیر عمودی برخورد کرد و وارد دروازه شد تا رئال این بازی را نبازد. رودیگر در برخورد با دروازه بان از ناحیه پیشانی مصدوم شد. در نهایت بازی با تساوی 1-1 خاتمه یافت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + بیست =

دکمه بازگشت به بالا