اخبارخارجی

مسی:فرانسه و برزیل مدعی اصلی قهرمانی جام جهانی هستند

مسی:فرانسه و برزیل مدعی اصلی قهرمانی جام جهانی هستند.

اهل ورزش|لیونل مسی برزیل و فرانسه را به عنوان تیم های مدعی اصلی قهرمانی جام جهانی قطر در سال جاری معرفی کرده است.

این رویداد ورزشی در قطر از 20 نوامبر آغاز می شود و تیم های ملی برتر جهان برای کسب عنوان قهرمانی با هم مبارزه می کنند. فرانسه قهرمان دوره قبلی است، اما تیم های زیادی وجود دارند که امیدوارند مردان دیدیه دشان را در دفاع از عنوان قهرمانی ناکام بگذارند. مسی، کیلیان امباپه و نیمار همبازی های پاری سن ژرمن را به عنوان مدعیان قهرمانی به ترتیب با فرانسه و برزیل انتخاب کرده است.

فرانسه و برزیل مدعی اصلی قهرمانی جام جهانی

ستاره آرژانتینی به DIRECTV Sports گفت: “ما همیشه می گوییم همان تیم های بزرگ… اما اگر مجبور باشم انتخاب کنم، برزیل و فرانسه دو مدعی بزرگ برای قهرمانی در جام جهانی هستند.

آنها یک گروه [بازیکنان] را برای مدت طولانی دارند و خوب کار می کنند. فرانسه، جدای از آخرین یورو که [در مرحله یک شانزدهم] حذف شدند و عملکرد بدی داشتند، بازیکنان تاثیرگذاری دارند. ایده روشن و همان مربی [دیدیه دشان]. برزیل [در زمان تیته] کمی مشابه است.”

فرانسه و برزیل مدعی اصلی قهرمانی جام جهانی

فرانسه در گروه خود باید با استرالیا، دانمارک و تونس مسابقه دهد، در حالی که برزیل برای حضور در دور حذفی با صربستان، سوئیس و کامرون مسابقه می دهد. مسی و تیم آرژانتین نیز در گروه C با عربستان، لهستان و مکزیک دیدار خواهند کرد.

قبل از شروع رقابت های جام جهانی، آرژانتین در تاریخ 16 نوامبر در دیداری دوستانه با امارات متحده عربی دیدار خواهد کرد. شش روز بعد، آنها در بازی افتتاحیه خود به مصاف عربستان سعودی خواهند رفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

دکمه بازگشت به بالا