اخبارخارجی

سیمونه اینزاگی: در مورد فروش گوزنس چیزی نمی دانم؛ به باشگاه گفتم به یک مدافع میانی نیاز دارم

سیمونه اینزاگی به خرید مدافع میانی اصرار دارد و این در حالی است که چراغ سبز هنوز از سوی استیون ژانگ روشن نشده است. شاید فروش احتمالی رابین گوزنس به این موضوع کمک کند.

پس از شکست 3-1 هفته گذشته مقابل لاتزیو، اینتر موفق شد با پیروزی 3-1 مقابل کرمونزه به روند پیروزی بازگردد. هر سه گل اینتر روی ضدحملات به ثمر رسیدند. ماهی های کپور ذهنیتی بسیار تهاجمی داشتند اما مخصوصا در کناره ها بسیار آسیب پذیر نشان دادند و مجازات شدند. سیمونه اینزاگی پس از بازی در گفتگو با DAZN گفت:

خیلی خوشحالم زیرا پیروزی مقابل کرمونزه ای که در این فصل شایسته نتایج بهتری بوده، آسان نبود. جمعه در نیمه اول مقابل لاتزیو خوب کار کردیم اما بعد اتفاقات بازی را تغییر داد. اگر دومفریز موقعیتش را به گل تبدیل می کرد، اکنون در مورد شرایط بسیار متفاوتی صحبت می کردیم. نسبت به شروع فصل گذشته در این برهه، 1 امتیاز بیشتر گرفته ایم اما این تازه شروع کار است و راهی طولانی در پیش است. باید پیشرفت کنیم. فصل گذشته تا پایان برای اسکودتو جنگیدیم، 2 جام کسی کردیم و بنابراین تلفیقی از لذت و نا امیدی داشتیم. با این حال ما 2 جام کسب کردیم که اینتر طی 12 سال اخیر موفق به کسب آنها نشده بود. 

انتظارات در اینتر بسیار بالاست. شاید در مورد شکست مقابل لاتزیو زیاد از حد صحبت می شود اما برایم مهم نیست زیرا انگیزه بیشتری به ما می دهد. آن بازی را آنالیز کردیم و امشب یک نمایش پخته ارائه دادیم. 

با توجه به تساوی میلان مقابل ساسولو، اینتر پیش از دربی 1 امتیاز بیشتر از همشهری خود دارد اما روملو لوکاکو مصدوم است:

پیروزی باعث انرژی مضاعف می شود اما در آغاز لیگ معنایی ندارد. ما شاهد واکنش یک تیم پخته بودیم. کوریا احساس ناراحتی داشت اما فکر نمی کنم جدی باشد. بروزوویچ هم درد داشت اما باز هم فکر نمی کنم مشکل خاصی باشد. 

گفته می شود اینتر می خواهد رابین گوزنس را به لورکوزن بفروشد و او امشب در دقایق پایانی به عنوان یار ذخیره به میدان رفت:

 چیزی در مورد گوزنس نمی دانم. نگرانی اصلی من این است که به یک مدافع میانی نیاز داریم. در آن پست فقط دی فرای را دارم و ذخیره ای نداریم. به باشگاه گفته ام که من منتظر خرید یک مدافع میانی هستم زیرا به 6 مدافع نیاز دارم و در حال حاضر 5 مدافع دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 11 =

دکمه بازگشت به بالا