اخبارخارجی

والورده:دادن فضای زیاد بازیکنان بارسا

فضای زیاد بازیکنان بارسا-فده والورده که امشب در مقابل بارسا یکی از گلهای رئال را به ثمر رساند و به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد می‌گوید بارسا فضای زیادی در اختیار مهاجمین رئال گذاشته بود.

رئال مادرید امشب در خانه‌اش موفق شد اولین ال‌‌کلاسیکوی فصل را با پیروزی 3-1 مقابل بارسلونا به پایان رسانده و جشن بگیرد.

بعد از گلی که بنزما در دقیقه 12 به ثمر رسانده بود فده والورده در دقیقه 35 گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا شیرازه تیمی بارسا بعد از این گل عملا از هم گسیخته شود. والورده در این بازی بارها خط دفاعی بارسا را آزار داد و در نهایت به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. او در پایان بازی مقابل دوربین شبکه DAZN قرار گرفت و درباره این ال‌کلاسیکو صحبت کرد.

گلزنی در ال‌کلاسیکو
گاهی اوقات تیم در لحظات کلیدی به کمی شانس هم احتیاج دارد. بارسا امروز شکاف‌های زیادی داشت و فضای خوبی در اختیار ما گذاشته بود که توانستیم از آن استفاده کنیم.

پست امروز والورده
امروز من بیشتر به عنوان وینگر بازی کردم. در هر پستی که باشم سعی می‌کنم از بازی نهایت لذت را ببرم و در هر پستی که هستم از جان و دل مایه بگذارم. این را می‌دانم که در نهایت می‌توانم در پاس گل دادن و گلزنی به تیم کمک کنم و زمانی که هم که کمی عقب می‌کشم؛ می‌توانم در میانه میدان با انرژی بالا به تیم کمک کنم. امروز موفق شدم گلزنی کنم و از این بابت خیلی خوشحالم.

استراتژی رئال در حمله‌ها
می‌دانستیم که وقتی لوکا عقب می‌رود و کارواخال توپ بلند ارسال می‌کند من فضای زیادی در اختیار دارم تا توپ را دریافت کنم. مربی از من خواسته بود از این فرصتها استفاده کنم. من امروز سعی کردم انرژی خودم را به خط میانی تزریق کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا