اخبارخارجی

فوتبال بی‌رحم است؛ مسابقه‌ای که می‌توانستیم 2-0 ببریم 1-1 شد

الگری: پاری سن ژرمن؟ واقع بین باشید، بازی خانگی مقابل بنفیکا مهم است

مکس الگری از تساوی یوونتوس مقابل فیورنتینا راضی است اما در عین حال بابت 2-0 نشدن نتیجه به نفع تیمش در نیمه اول حسرت می‌خورد

یوونتوس با ارائه یک فوتبال کاملا تدافعی که در نیمه دوم هیچ شوتی به سوی دروازه فیورنتینا نداشت، توانست با یک امتیاز به تورین برگردد.

یوونتوس با کسب یک تساوی سخت در خانه فیورنتینا، نهمین امتیازش طی پنج هفته گذشته را کسب کرد تا نتواند به صدر جدول سری آ نزدیک شود. ماسیمیلیانو الگری، سرمربی یوونتوس پس از کسب این نتیجه در مصاحبه با DAZN گفت:

فیورنتینا سخت پرس می‌کرد و ما در برخی از مقاطع در بیلدآپ، اشتباهاتی داشتیم. باید بگویم یک تمرین خوب در فاز دفاعی داشتیم. روحیه تیم خوب بود و بچه‌ها خوب بازی کردند. از نتیجه راضی هستم چون بازی کردن در این زمین هرگز آسان نیست. مجبور به عقب‌نشینی در نیمه دوم شدیم چون همیشه در فلورانس ممکن است شکست بخورید.

رضایت از تساوی و حسرت بابت نبردن:

ما پنج بازی متوالی است که امتیاز گرفته‌ایم اما تنها حسرت‌مان این است نتوانستیم بازی را در نیمه اول تمام کنیم؛ در نیمه اول یک فرصت مهم برای گل‌زنی داشتیم. در پایان بازی کمی عصبانی شدم زیرا می‌خواستم بازی زودتر تمام شود. فیورنتینا خیلی فشار می‌آورد، گرچه آن‌ها فقط سانتر می‌کردند و روی یک شوت از راه دور، پرین مهار خوبی انجام داد. می‌توانستیم روی استفاده از ضدحملات بهتر کار کنیم چون خط دفاعی آن‌ها بالا بود. اگرچه کار را می‌توانستیم در همان نیمه اول تمام کنیم. بازی روی موقعیت مک کنی می‌توانست 2-0 شود اما همان توپ برگشت و بازی 1-1 شد. بعد پنالتی گرفته شد و شرایط بازی تغییر کرد. فوتبال بی‌رحم است و این بازی از نظر روانی تغییر کرد. باید قدر موقعیت‌هایمان را بدانیم و آن‌ها را دست کم نگیریم. باید روی استفاده از کرنرها با حوصله‌تر باشیم. 

نیمکت‌نشینی ولاهوویچ:

 ولاهوویچ چندین بازی متوالی فیکس بود و میلیک توانست به ما کمک برساند. میلیک غیر از گلش موثر بود. می‌خواستم ولاهوویچ استراحت کند. 

تعویض دی ماریا برای حضور آماده مقابل پاری سن ژرمن:

 واقع‌بین باشید؛ مهم‌ترین بازی ما در لیگ قهرمانان اروپا، مسابقه خانگی‌مان مقابل بنفیکا است که باید در آن پیروز شویم. دی ماریا به دلیل احتیاطی تعویض شد چون او تنها دو جلسه تمرینی با تیم داشت و باید ببینیم شرایطش چگونه است. با کمی صبر، دی ماریا به اوج آمادگی می‌رسد. تعویض دی ماریا باعث شد کوادرادو را به سمت جلو ببرم اما او در حمله به مشکل خورد. به همین علت سازمان تهاجمی تیم‌مان با مشکل روبه‌رو شد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =

دکمه بازگشت به بالا