اخبارخارجی

فیگو از ترس خود برای بازی کردن در نیوکمپ می گوید.

فیگو از ترس خود برای بازی کردن در نیوکمپ می گوید.؛اهل ورزش|فیگو، اسطوره پرتغالی، در مورد لطماتی که در مورد انتقال جنجالی او از بارسلونا به رئال مادرید روی او گذاشته بود صحبت کرد.

پس از پنج سال حضور در بارسلونا، فیگو در سال 2000 با مبلغی 62 میلیون یورو به مادرید رفت. این حرکت باعث خشم هواداران بارسا شد و برنده توپ طلا هنگام بازگشت به نیوکمپ برای بازی ال کلاسیکو از حمله فیزیکی یکی از هواداران ترسید.

فیگو از ترس خود برای بازی کردن در نیوکمپ می گوید.

وی گفت:این روزها، حفاظت بیشتری وجود دارد. انگار هر روز در حال برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی بودم. که ضررش را می گیرد. ما شروع به تور کردیم، یک ایده جدید، رقابت، فشار و قیمت وجود داشت.» فیگو به گاردین گفت.

“همه خدا را دوست ندارند، چگونه همه مرا دوست خواهند داشت؟ تنها نگرانی من این بود که آیا اتفاقی فیزیکی [در بازگشتم به نیوکمپ] بیفتد، توسط یک دیوانه. اما برو فوتبال بازی کن؟ نه! در فوتبال دلیلی برای ترسیدن وجود ندارد.”

فیگو از ترس خود برای بازی کردن در نیوکمپ می گوید.

وی اگرچه تنها بازیکنی نیست که برای هر دو تیم در ال کلاسیکو بازی کرده است، اما انتقال فیگو به سانتیاگو برنابئو به عنوان یکی از بحث برانگیزترین نقل و انتقالات تمام دوران لقب گرفته است. هواداران بارسا زمانی که ستاره پرتغالی به همراه مادرید به نیوکمپ بازگشت و در یک موقعیت معروف سر خوک را به سمت او پرتاب کردند.

فیگو در حالی که مادرید و بارسلونا اولین ال کلاسیکو این فصل را برگزار می کنند، رویدادهای بازی یکشنبه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را زیر نظر خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا