اخبارخارجی

به جز ۱۰ دقیقه کل بازی دست ما بود؛ نمی‌توانم تصمیم داور را درک کنم

سرمربی اسپانیایی توپچی‌ها مطمئن است اگر تیمش به همین روند ادامه بدهد، نتایج لازم را کسب خواهد کرد.

میکل آرتتا پس از شکست ۳-۱ آرسنال در خانه منچستریونایتد معتقد بود که تیمش به آنچه لایقش بود دست پیدا نکرده است.

به گزارش BBC، شاگردان آرتتا پس از پنج برد پیاپی، بالاخره در هفته ششم لیگ برتر شکست خوردند. سرمربی تیم صدرنشین لیگ برتر به خبرنگاران گفته است:

 واقعا بابت شکست خوردن در این مسابقه به ویژه به خاطر روند پیش رفتن آن در طول ۹۰ دقیقه ناراحتم. ما در مقاطعی بزرگ از مسابقه، کاملا کنترل کار را در دست داشتیم و حکمفرما بودیم. ما پشت سر هم موقعیت ساختیم ولی بازی را تمام نکردیم. وقتی به آن‌ها فرصت بدهید در فضای خالی صاحب توپ شوند، به شما ضربه خواهند زد. آن‌ها سه موقعیت بزرگ گلزنی داشتند و سه گل زدند؛ ما موقعیت‌های متعددی داشتیم و به اندازه کافی گل نزدیم. طی ۱۰ دقیقه ابتدایی مشکل داشتیم و کنترل بازی در دست ما نبود اما پس از آن تماما در اختیار ما بود. ما در موقعیت سختی توپ را لو می‌دهیم، جایی بازی می‌کنیم که نباید بازی کنیم و آنگاه با یک پاس، حریف با توپ فرار کرده است. ما باید به خاطر سبک بازی‌مان، عملکردی که داشتیم و در دست داشتن کنترل کار در اینجا برنده می‌شدیم. 

باید یاد بگیریم که در چنین مسابقاتی، نظم و انضباط زیادی لازم است و حریف از هر مورد کوچکی به نفع خود استفاده خواهد کرد چرا که آن‌ها در سراسر زمین بازیکنانی در کلاس جهانی در اختیار دارند.

 ایمان داشتن به تیم؟ به نظر من اگر ما همین طور بازی کنیم، در بازی‌های فوتبال برنده خواهیم شد.  

 نظرم در مورد گل مردود اعلام شده؟ بی ثباتی. یک‌بار می‌گویند چنین برخوردی سطحی است. هفته گذشته خطای واضحی روی آرون صورت گرفت که گفتند برخورد سطحی بوده و خطا نیست. روی بوکایو خطا می‌شود، می‌گویند برخورد سطحی است و پنالتی نیست. امروز آن صحنه خطا بود. در ابتدای مسابقه مشخص بود که می‌خواستند کنترل بازی را از دست ندهند و برای همین خبری از کارت زرد نبود. واقعا درک کردن چنین چیزی سخت است. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا