اخبارخارجی

بارسلونا:قرارداد گریزمان با اتلتیکو کامل شده است

بارسلونا:قرارداد گریزمان با اتلتیکو کامل شده است؛به گزارش اهل ورزش ماتو آلمانی، مدیر ورزشی بارسلونا تایید کرد که آنتوان گریزمان به صورت دائمی به اتلتیکو مادرید خواهد پیوست.

بارسلونا:قرارداد گریزمان با اتلتیکو کامل شده است

دو باشگاه در مورد شرایط قرضی گریزمان که شامل گزینه خرید 40 میلیون یورویی (35 میلیون پوند / 39 میلیون دلار) بود، دوباره مذاکره کردند و اکنون به توافق رسیده اند. آلمانی تایید کرده است که این مهاجم با قراردادی به ارزش 20 میلیون یورو (17.5 میلیون پوند / 19.7 میلیون دلار) به اضافه متغیرها جدا خواهد شد. مهاجم فرانسوی همچنین برای پیوستن مجدد به تیم دیگو سیمئونه به صورت دائمی دستمزد خود را 25 درصد کاهش خواهد داد. این حرکت فضایی را در صورتحساب دستمزد آزاد می کند که به مشکلات مالی مداوم بارسا کمک می کند.

بارسلونا:قرارداد گریزمان با اتلتیکو کامل شده است

المانی در مجمع عمومی عادی باشگاه گفت: “معامله این هفته تکمیل شده است، بسته به پاداش ها، 20/25 میلیون یورو نصیب باشگاه می شود.” به دلیل دستمزد گریزمان، این یک معامله عظیم و فوق العاده برای ما است – و همین مساله در مورد کوتینیو نیز صدق میکند.

این انتقال به دنبال تابستانی از فعالیت های پرشتاب نقل و انتقالات در نیوکمپ صورت می گیرد که با فعال کردن یک سری اهرم های اقتصادی توسط بارسلونا تامین مالی شد. رئیس باشگاه خوان لاپورتا همچنین از تصمیم برای فروش دارایی ها استقبال کرد و به مجمع عمومی گفت که تصمیمات مالی هیئت مدیره او “باشگاه را نجات داده است”.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا