اخبارخارجی

رسمی: استیون جرارد از استون ویلا اخراج شد

قطع همکاری آستون ویلا با جرارد-باشگاه استون ویلا اعلام کرد که با استیون جرارد، سرمربی تیم اول این باشگاه، قطع همکاری کرده است.

استیون جرارد که به دلیل کسب نتایج ضعیف در رقابت های این فصل لیگ برتر تحت فشار بود، ساعتی بعد از شکست 3-0 امشب مقابل فولام از کار برکنار شد.
یکی از سخنگویان باشگاه استون ویلا گفت:”ما مایلیم که از استیون به خاطر سختکوشی و تعهدش تشکر کنیم و برای او در مسیر آینده‌اش آرزوی موفقیت داریم.”
استون ویلا در 11 دیداری که در رقابت های این فصل لیگ برتر انجام داد، تنها دو پیروزی کسب کرد و اکنون تنها به دلیل گل زده بیشتر نسبت به وولوز، در رتبه هفدهم جدول جای دارد.

قطع همکاری آستون ویلا با جرارد

جرارد در نووامبر سال قبل از گلاسکو رنجرز جدا شد تا جای دین اسمیت را روی نیمکت استون ویلا بگیرد. اما او روزهای خوبی در ویلا پارک نداشت و در 11 ماه حضور در این باشگاه، در 40 دیدار تنها 13 پیروزی کسب کرد.
او پس از شکست امشب مقابل فولام، به بی‌بی‌سی گفت:”عدم ثبات به ضرر ما شد و به همین دلیل در این رتبه ای قرار گرفتیم که اکنون در آن هستیم. من در شرایط خیلی مشابهی تیم را تحویل گرفتم. ما تلاش کردیم تا بازیکنان جدید بخریم تا از این شرای خارج شویم. من یک جنگجو هستم. این در DNA من است. من به مبارزه ادامه می‌دهم، مگر اینکه چیز دیگری به من گفته شود.”

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا