اخبارخارجی

قهرمانی بیل در MLS

تیم لس آنجلس اف‌سی با غلبه بر فیلادلفیا یونیون توانست به مقام قهرمانی برسد،قهرمانی بیل در MLS باعث شد تا ویترین افتخارات این بازیکن پربار تر گردد.

به گزارش “اهل ورزش“، تیم لس آنجلس اف سی با پیروزی در ضربات پنالتی در دیدار نهایی با فیلادلفیا به عنوان قهرمانی این فصل از MLS دست یافت. این دیدار در مجموع 120 دقیقه با تساوی سه بر سه به پایان رسید و در ضربات پنالتی این لس آنجلس بود که توانست با حساب سه بر صفر از سد حریف خود عبور کند و جام قهرمانی را بالای سر ببرد. گرت بیل، ستاره ولزی لس آنجلس، ناجی بزرگ تیمش در این شب تاریخی بود.

گل اول لس آنجلس اف سی

لس آنجلس اف‌سی که در این فصل با جذب کیه‌لینی و بیل قدرت قابل توجهی به دست آورده بود، در صدر جدول کنفرانس غرب MLS قرار گرفت و با برتری مقابل تیم دوم جدول، به دیدار پایانی مسابقات راه یافت؛ جایی که فیلادلفیا، صدرنشین کنفرانس شرق، انتظارش را می کشید. تقابل دو تیم بامداد امروز به نزدیک‌ترین و هیجان‌انگیزترین شکل ممکن در کالیفرنیا برگزار شد.

لس آنجلس نیمه اول را یک بر صفر به سود خود به پایان رساند اما در نیمه دوم فیلادلفیا این گل را جبران کردند. ژسوس موریو، 7 دقیقه به پایان کار گل دوم را برای لس آنجلس زد تا این تیم را در آستانه قهرمانی قرار دهد ولی تنها 2 دقیقه بعد جک الیوت بازی را به تساوی کشاند و کار به وقت های اضافه کشیده شد.

کارلوس ولا

جنجال دقایق پایانی نیمه دوم وقت های اضافه که با اخراج ماکسیم از لس آنجلس همراه بود، باعث شد تا داور وقت اضافه زیادی برای این نیمه در نظر بگیرد. در همین اوقات دو گل رد و بدل شد. گل اول سهم فیلادلفیا بود و بازهم الیوت آن را به ثمر رساند (دقیقه 5+120). بعد از این گل عملا شانس و فرصتی برای لس آنجلس وجود نداشت اما گرت بیل، ستاره ولزی این تیم در هشتمین دقیقه از وقت های اضافه به داد تیمش رسیده و گل تساوی را وارد دروازه فیلادلفیا کرد و کار را به ضربات پنالتی کشاند تا پیروزی نصیب تیم او شود.

گل گرت بیل _قهرمانی بیل در MLS

برای تعیین قهرمان MLS کار به ضربات پنالتی کشیده شد. هر دو تیم پنالتی‌های اول خود را از دست دادند. فیلادلفیا، همین روند را تا پنالتی چهارم ادامه داد. در سمت مقابل لس آنجلس سه پنالتی بعدی خود را گل کرد و با برتری 3-0 در ضربات پنالتی، قهرمانی این فصل MLS را به نام خود ثبت کرد.

قهرمانی بیل در MLS

کاپیتان تیم ملی ولز که دو هفته بعد در جام جهانی با تیم ملی ایران روبرو خواهد شد، با درخشش در فینال MLS و نقش مهمی که در این کار داشت، اینک در پی یک ماموریت سخت در عرصه ملی است؛ صعود به دور حذفی جام جهانی قطر از گروهی که ایران، انگلیس و امریکا هم در آن حضور دارند، هدف بعدی بیل بعد از موفقیت امروز است.

مطلب مرتبط:آیا لس آنجلس اف سی برای قهرمانی به گرت بیل نیاز دارد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا