اخبارخارجی

ژاوی: لواندوفسکی یک گلزن تمام عیار است؛ به تراشتگن اطمینان کامل داریم

لواندوفسکی یک گلزن تمام عیار-در آخرین بازی شب دوم از هفته هفتم لالیگا، بارسلونا موفق شد با تک گل دقیقه 20 روبرت لواندوفسکی بر میزبان خود تیم مایورکا غلبه کند. این ششمین پیروزی متوالی کاتالان‌ها در فصل جاری لالیگا بود که آنها را 19 امتیازی کرد و موقتاً با یک امتیاز بیشتر نسبت به رئال مادرید، به صدر جدول رده‌بندی رساند.

ژاوی هرناندز، مربی بارسا، در نشست خبری پس از بازی گفت:« صبور بودیم و آرامش‌مان را حفظ کردیم. همیشه بازی برابر تیمی که 1-4-5 بازی می کند، سخت است. نیمه اول ریتم خوبی داشتیم ولی در نیمه دوم چندان خوب نبودیم. بازی در زمین مایورکا نیز هرگز ساده نیست و به همین دلیل معتقدم این پیروزی بسیار مهم بود. توجه داشته باشید که پس از وقفه بازی های ملی کار برای همه تیم ها سخت است.»

ژاوی ادامه داد:« درست است که با تک گل لواندوفسکی برنده شدیم و تراشتگن هم چند مهار خوب داشت ولی این پیروزی نتیجه تلاش همه بازیکنان است. در دفاع بسیار خوب بودیم و در همه نقاط زمین به خوبی جنگیدیم. تراشتگن و لوا دو بازیکن تعیین‌کننده هستند ولی نباید تلاش دیگر بازیکنان را نادیده گرفت.»

لواندوفسکی یک گلزن تمام عیار

ژاوی در مورد لواندوفسکی گفت:« روبرت امشب هم سرنوشت‌ساز کار کرد. او برای ما تضمین کننده گلزنی است ولی نباید فقط او را به خاطر گلزنی هایش ستایش کرد. لواندوفسکی به خوبی در کارهای دفاعی شرکت می کند. با هم تیمی هایش بهترین ارتباط را در زمین دارد و خوب هم موقعیت سازی می کند. او یک بازیکن کامل است.»

ترکیب تیم برای بازی با اینتر در لیگ قهرمانان:« همه بازیکنانم می توانند در ترکیب ثابت باشند. تا قبل از شروع جام جهانی بازی های حساس و فشرده ای داریم و به بازیکنانم گفته ام که آماده باشند چون به همه بازی خواهد رسید.»

رکورد 554 دقیقه گل نخوردن تراشتگن:« رکورد خوبی است ولی برای ما و خود او فقط پیروزی اهمیت دارد. در این رکورد نباید نقش مدافعان را نیز نادیده گرفت.»

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =

دکمه بازگشت به بالا