اخبارداخلی

نفت مسجد سلیمان 1-2 پرسپولیس / یورگن لوکادیا، قهرمان این روزهای قرمزها

تیم مهاجری 10 نفره شد و از هم پاشید

یورگن لوکادیا، قهرمان این روزهای قرمزها-نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس در چارچوب بازی هفته ششم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که در پایان پرسپولیس توانست با دو گل یورگن لوکادیا این تیم را از پیش رو بردارد.

پرسپولیس صدرنشین در چارچوب بازی هفته ششم لیگ میهمان نفت مسجد سلیمان بود. پیش از آغاز هفته ششم پرسپولیس با 11 امتیاز صدرنشین و نفت مسجد سلیمان با 8 امتیاز در رتبه پنجم جدول جای داشتند.

نفت مسجد سلیمان بازی را خوب شروع کرد و با سوپرگل سامان نریمان جهان پیش افتاد. نریمان جهان دقایقی بعد از گل در یک موقعیت تک به تک فرصت دو برابر کردن اختلاف را داشت اما ضربه چیپ او در تک به تک با بیرانوند به بالای دروازه رفت تا مسجد سلیمانی ها در پایان بازی حسرت این صحنه را بخورند.

در دقایق آغازین نیمه دوم میلاد باقری با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد و در همین صحنه لوکادیا پنالتی ای که خودش گرفته بود را تبدیل به گل کرد. این پایان کار نبود و لوکادیا هم خودش هم پرسپولیس را دو گله کرد تا سرخ ها سه امتیاز این بازی سخت را مال خود کنند.

پرسپولیس با 14 امتیاز در رتبه اول جدول باقی ماند و اختلافش را حفظ کرد.

بازی دو مرتبه به دلیل پرتاب اشیا از سوی تماشاگران در اعتراض به عملکرد داور متوقف شد.

اطلاعات بازی

هفته‌ ششم مسابقات لیگ برتر بیست و دوم ایران؛ جام خلیج فارس
بازی: نفت مسجد سلیمان 1-2 پرسپولیس
تاریخ و زمان: شنبه 19 شهریور 1401 | ساعت 20:00
مکان: مسجد سلیمان – ورزشگاه شهید بهنام محمدی
داوران: 
سیدرضا مهدوی، حمیدرضا افشون، علیرضا مرادی، امیر ایار | ناظر: بهرام مهرپیما

ترکیب نفت مسجد سلیمان: سعید جلالی راد، مجتبی مقتدایی، علیرضا دغاغله، عقیل کعبی، سامان نریمان جهان، حسین شنانی، پیمان رنجبری، علیرضا دهقانی، مسلم مجدمی، میلاد باقری، اسماعیل بابایی

تعویض دقیقه 57: علی عبدالله زاده به جای علیرضا دهقانی وارد زمین شد.

تعویض های دقیقه 76: سید پیمان میری و خرم الحسینی وارد میدان شدند.

تعویض های دقیقه 86: آریا برزگر و میثم نقی زاده به جای پیمان رنجبری و اسماعیل بابایی به زمین آمدند

سرمربی نفت مسجد سلیمان: رضا مهاجری

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، یورگن لوکادیا

تعویض های دقیقه 76: محمد عمری و وحدت هنانوف به جای سروش رفیعی و میلاد سرلک وارد زمین شدند.

تعویض های دقیقه 87 / حامد پاکدل و سیامک نعمتی به جای لوکادیا و مهدی ترابی به میدان آمدند.

تعویض دقیقه 90 / کمال کامیابی نیا به جای سعید صادقی به زمین آمد.

سرمربی پرسپولیس: یحیی گل محمدی

کارت زرد: سروش رفیعی (دقیقه 15 – پرسپولیس) / حسین شنانی (دقیقه 15 – نفت مسجد سلیمان) / میلاد باقری (دقایق 45 و 53 – نفت مسجد سلیمان) /پورعلی گنجی (دقیقه 65 – پرسپولیس) / محمد عمری (دقیقه 87 – پرسپولیس) / حامد پاکدل (دقیقه 93 – پرسپولیس) / عقیل کعبی (دقیقه 94 – نفت مسجد سلیمان)

کارت قرمز: میلاد باقری (دقیقه 53، کارت زرد دوم – نفت مسجد سلیمان)

گل ها: سامان نریمان جهانی (دقیقه 11 – نفت مسجد سلیمان) / یورگن لوکادیا (دقیقه 54، پنالتی و دقیقه 70 – پرسپولیس)

گزارش بازی

ساعت 22:07 / در پایان 8 دقیقه وقت تلف شده داور در سوت خود دمید و پایان این بازی را اعلام کرد.

ساعت 21:42 / داور کولینگ بریک نیمه دوم را اعلام کرد.

دقیقه 74 / روی پاس لوکادیا برای صادقی سرخ ها فرصت رسیدن به گل سوم را داشتند که ضربه صادقی با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 70 / روی ارسال اسماعیلی فر از سمت راست خط هجومی پرسپولیس، لوکادیا با یک کنترل سینه و چرخش، ضربه اش را به خوبی به گوشه دروازه جلالی راد فرستاد.

دقیقه 62 / رضا مهاجری هواداران نفت مسجد سلیمان را دعوت به آرامش کرد و بازی دوباره از سر گرفته شد.

دقیقه 58 / بلافاصله بعد از آغاز دوباره بازی، حسین شنانی و پورعلی گنجی در محوطه پرسپولیس در کورس بودند که شنانی روی زمین افتاد و داور بازی را ادامه داد. همین صحنه دوباره سکوها را متشنج کرد. کادر فنی نفت برای اعتراض بلند شدند. پرتاب دوباره اشیا از سوی تماشاگران باعث شد تا بازی بار دیگر متوقف شود.

بعد از گل بازی به دلیل پرتاب اشیا از سوی تماشاگران برای لحظاتی متوقف شد.

دقیقه 54 / یورگن لوکادیا پشت ضربه پنالتی ایستاد و با وجود اینکه جلالی راد جهت ضربه را درست تشخیص داده بود، موفق به مهار توپ نشد تا لوکادیا بازی را به تساوی بکشاند.

دقیقه 53 / روی فرار یورگن لوکادیا و برخورد میلاد باقری در این بازیکن در محوطه جریمه، داور نقطه پنالتی را نشان داد و باقری با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد.

ساعت 21:12 / نیمه دوم بازی آغاز شد.


ساعت 20:54 / در پایان 5 دقیقه وقت تلف شده داور در سوت خود دمید و پایان این نیمه جنجالی را اعلام کرد.

دقیقه 48 / پرسپولیس با لوکادیا به گل رسید که این گل را داور آفساید اعلام کرد. اعلام آفساید اعتراض شدید اعضای کادر فنی و هواداران پرسپولیس را در پی داشت.

دقیقه 40 / پرسپولیس با کنترل توپ و میان سعی در ایجاد فضا و موقعیت دارد ولی موفق به انجام این کار نمی شود.

ساعت 20:33 / با گذشتن از دقیقه سوت داور تایم کولینگ بریک نیمه اول را اعلام کرد.

دقیقه 30 / کرنر ارسالی پرسپولیس با ضدحمله مسجد سلیمانی ها همراه شد، نریمان جهان تک و تنها تقریبا از نیمه زمین تک به تک شد و تنها یک بازیکن پرسپولیس در تعقیبش بود. در حالی که نریمان جهان با گلزنی می توانست ستاره بی چون و چرای این بازی شود، ضربه چیپ این بازیکن با اختلاف اندک از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 23 / بلافاصله در برگشت حمله پرسپولیس، رضا دهقانی یک شوت زیبا به سمت دروازه پرسپولیس زد که با برخورد به تیرک افقی دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 23 / سعید صادقی در موقعیت تک به تک با جلالی راد قرار داشت اما تعلل او باعث شد تا جلالی راد این موقعیت عالی را از پرسپولیس بگیرد.

دقیقه 21 / کرنر ارسالی پرسپولیس خطرناک بود اما تبدیل به گل نشد.

دقیقه 12 / بعد از به ثمر رسیدن گل اتفاقی افتاد که از دید دوربین های تلویزیونی پنهان ماند اما داور در همین راستا یکی از اعضای کادر فنی نفت را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه 11 / رضا دهقانی برای سامان نریمان جهان کاشت و این با یک شوت فوق العاده روپای از پشت محوطه جریمه دروازه پرسپولیس را باز کرد. ضربه این بازیکن مهارنشدنی بود و کاری از دست بیرانوند ساخته نبود.

دقیقه 10 / دو تیم تا این لحظه بیشتر با ارسال و ضربه شروع مجدد سعی در نزدیک شدن به دروازه ها دارند و موفق به ایجاد موقعیت جدی نشده اند.

ساعت 20:03 / بازی با سوت داور آغاز شد.

ترکیب اولیه دو تیم

  • ترکیب نفت مسجد سلیمان

  • ترکیب پرسپولیس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 15 =

دکمه بازگشت به بالا