اخبارخارجی

لیدز 0-1 آرسنال؛همچنان صدرنشین

آرسنال با پیروزی 1-0 در خانه لیدزیونایتد، جایگاهش در صدر جدول لیگ برتر را تثبیت کرد تا همچنان صدرنشین جدول باشد.

به گزارش “اهل ورزش“، شاگردان میکل آرتتا که در این فصل نتایج خوبی در لیگ برتر کسب کرده‌اند، امروز موفق شدند با تک گل بوکایو ساکا از سد لیدز یونایتد عبور کنند تا همچنان صدر جدول را حفظ کنند.

بازی هنوز کاملا جا نیفتاده بود که به دلیل مشکل دستگاه‌های رادیویی داوران، بازی برای حدود 20 دقیقه به تعویق افتاد.
بعد از اینکه کار از سر گرفته شد، بازی متعادل آغاز شد و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد.

همچنان صدرنشین
در دقیقه 21 روی یک ضربه کرنر، بازیکنان لیدز صاحب اولین موقعیت شدند اما ضربه پاسکال استروئیک را آرون رمزدیل دفع کرد.
در ادامه این آرسنالی ها بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند و سرانجام در دقیقه 35 به گل رسیدند. روی اشتباه رودریگو بود که بوکایو ساکا صاحب موقعیت شد و بعد از یک و دو با مارتین اودگار، با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد.

در دقایق پایانی نیمه اول تیم میزبان پیش کشید اما نتوانست موقعیت خاصی روی دروازه آرسنال ایجاد کند و این نیمه با همان یک گل به سود توپچی ها به پایان رسید.

همچنان صدرنشین

نیمه دوم را میزبان بهتر آغاز کرد و در دقیقه 47، روی اشتباه تومیاسو این پاتریک بامفورد بود که صاحب موقعیت شد اما نتوانست از آن استفاده کند.
چند دقیقه بعد این بار روی اشتباه سالیبا، بار دیگر بامفورد می توانست گل تساوی را بزند اما ضربه او دقیقا به جایی رفت که رمزدیل حضور داشت.
برتری میزبان ادامه پیدا کرد تا اینکه سرانجام در دقیقه 60 صاحب یک ضربه پنالتی شدند. برخورد توپ به دست سالیبا باعث شد تا داور بعد از استفاده از VAR، نقطه پنالتی را نشان بدهد.

همچنان صدرنشین

آرسنال
بامفورد پشت توپ قرار گرفت اما این بار هم نتوانست دروازه آرسنال را باز کند و ضربه اش از کنار دروازه به بیرون رفت.

حملات لیدز ادامه داشت و در دقیقه 70 باز هم این بامفورد بود که در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما ضربه او را باز هم رمزدیل مهار کرد.
در دقایق پایانی هر دو تیم دست به چند تعویض زدند اما این تغییر کمکی به لیدز نکرد و این تیم نتوانست به گل برسد و در نهایت بازی با همان یک گل به سود آرسنال به پایان رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 12 =

دکمه بازگشت به بالا