اخبارخارجی

نبی کیتا، تیاگو آلکانترا و جوردن هندرسون چه زمانی برمی گردند تا نگرانی یورگن کلوپ را کاهش دهند؟

لیورپول در حال حاضر تعداد زیادی از بازیکنان تیم اصلی را در اختیار ندارد، اما در نهایت اوضاع برای کلوپ شروع به آسان شدن میکند.با گذشت پنج بازی از فصل جدید لیگ برتر، لیست مصدومیت های لیورپول یکی از طولانی ترین ها لیستها در بین تیمهای جزیره است.

شاید تیم یورگن کلوپ دوباره آن حس پیروزی را به دست آورده باشد، اما لیست طولانی غایبان همچنان مشکل اصلی سرمربی قرمزها است که مطمئنا این هفته از حضور آرتور ملو، هافبک قرضی از یوونتوس خوشحال شده است.

جردن هندرسون،آخرین بازیکنی است که از میادین دور شده است، کاپیتان قرمزها در پیروزی مقابل نیوکاسل در روز چهارشنبه دچار مشکل همسترینگ شد و به بازیکنانی مانند تیاگو آلکانترا، دیوگو ژوتا، ابراهیما کوناته، الکس اوکسلید چمبرلین و کالوین رمزی برای درمان پیوست.

تیاگو ملی پوش اسپانیایی از زمانی که در جریان تساوی مقابل فولام در هفته اول لیگ برتر به دلیل مشکل همسترینگ لنگ لنگان بازی نکرد، اولین بازیکن این لیست طولانی است.غیبت او به شدت احساس شده است، اما کلوپ این هفته گفت که تیاگو میتواند هفته آینده به تمرینات تیمی بازگردد – یک خبر خوب برای تیمی که ازعدم حضور او در پاس دادن، کنترل و توانایی وی برای دیکته کردن سرعت بازی رنج میبرد.

تاریخ بازگشت مورد انتظار: هفته آینده به تمرینات باز می گردد، ممکن است در 10 سپتامبر با ناپولی در لیگ قهرمانان و/یا ولوز روبرو شود.

نبی کیتا-لیست مصدومیت های لیورپول

کیتا بازیکن دیگری است که بعد از یک  مصدومیت  طولانی دچار مصدومیت دیگری شده است،آن هم قبل از شکست ماه گذشته مقابل منچستریونایتد که در تمرینات با مشکل ران مواجه شد.کلوپ می‌گوید کیتا، که از زمان پیروزی مقابل منچسترسیتی در ماه جولای در ترکیب تیم بازی نکرده است، با این مشکل «مدتی» از میادین دور خواهد بود.

تاریخ بازگشت مورد انتظار: در این مرحله نامشخص است، اما در بهترین حالت اواسط سپتامبر به نظر می رسد.

هندرسون در جریان پیروزی دراماتیک 2-1 مقابل نیوکاسل در روز چهارشنبه اخراج شد و کلوپ پس از آن تایید کرد که کاپیتان او دچار کشیدگی همسترینگ شده است.لیورپول هنوز منتظر نتایج یک اسکن است که طول مصدومیت او را تعیین کند، احتمالا وی حداقل دو هفته از میادین دور خواهد بود.

تاریخ بازگشت مورد انتظار: احتمالاً بعد از اتمام بازی های ملی باشد.

یکی دیگر از مصدومیت‌های عجیب، مصدومیت مدافع فرانسوی پس از بازی دوستانه قرمزها مقابل استراسبورگ در پایان ژوئیه بود،که از ناحیه زانو دچار مشکل شد و تا پایان سپتامبر بازمی‌گردد.کلوپ دعا خواهد کرد که ویرجیل فن دایک و جو گومز در این مدت آمادگی خود را حفظ کنند، اگرچه بازگشت جوئل ماتیپ در هفته گذشته تا حدودی اوضاع را بهتر کرده است.

لیست مصدومیت های لیورپول

تاریخ بازگشت مورد انتظار: کلوپ می گوید که این بازیکن فرانسوی بعد از بازیهای ملی میتواند در تمرینات  تیم شرکت نماید.

بالاخره یک خبر خوب! دیگو ژوتا ستاره پرتغالی که در این فصل اصلا به میدان نرفت، این هفته پس از مشکل همسترینگ به تمرینات بازگشت.کلوپ می گوید که او “احتمالا” در آخر هفته در گودیسون پارک بخشی از تیم خواهد بود.

تاریخ بازگشت مورد انتظار: ممکن است مقابل اورتون روی نیمکت باشد.

بازیکن دیگری که سابقه مصدومیت متوالی دارد و عادت داشت مشکلات را در نامناسب ترین لحظات حل کند.انتظار می‌رود که اکسلید چمبرلین به دلیل مشکل همسترینگ که در ماه جولای مقابل کریستال پالاس در سنگاپور رخ داد، حدود دو ماه غایب باشد.اگر قرار باشد این آخرین فصل او در مرسی ساید باشد، نمی توانست آن را بدتر از این شروع کند.

چمبرلین-لیست مصدومیت های لیورپول

تاریخ بازگشت مورد انتظار: اواخر سپتامبر.

ما هنوز خرید جدید 4.5 میلیون پوندی (5.4 میلیون دلاری) از آبردین را ندیده‌ایم، پس از یک جلسه تست پیش فصل که مشکلی را که قبلاً شناسایی نشده بود در پشت او ایجاد کرد.رمزی هنوز به طور کامل با هم تیمی های جدیدش تمرین نکرده است، اما با آنها به اردوی اتریش سفر کرد و گفته می شود که در آستانه بازگشت به میادین است. با این حال، بازی های اولیه او ممکن است با تیم های زیر 21 سال باشد.

تاریخ بازگشت مورد انتظار: هنوز در این مرحله نامشخص است، اگرچه کلوپ می‌گوید “به‌زودی معلوم می‌شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 18 =

دکمه بازگشت به بالا