اخبارخارجی

ماونت:من می دانم چگونه با آن کنار بیایم

واکنش و حرفهای هافبک تیم چلسی پس از پایان بازی با آستون ویلا؛ماونت:من می دانم چگونه با آن کنار بیایم.

به گزارش اهل ورزش میسون مانت در مورد شادی پس از گل خود در لیگ برتر برای چلسی در فصل 2022-23 پس از دو گل تاثیرگذار که به شکست استون ویلا منجر شد صحبت کرد.

گل اول که به دنبال اشتباه تایرون مینگز  رخ داد و گل دوم که از روی یک ضربه ایستگاهی قدرتمند از راه دور باعث شد که مانت در لیگ برتر به تیمش کمک کرد تا در خارج از خانه مقابل استون ویلا پیروز شود.

ماونت:من می دانم چگونه با آن کنار بیایم

مونت درباره رفتار خونسرد اخیرش مقابل دروازه به وب سایت رسمی باشگاه گفت: “شما هرگز نمی خواهید فصل را بدون گلزنی برای مدت طولانی شروع کنید، اما این اتفاق برای من در فصل گذشته رخ داد، بنابراین من می دانم چگونه با آن کنار بیایم.”

این جوان 23 ساله به قدرت روحی خود در شرایط سخت اشاره کرد و اظهار داشت: نمی خواهم این اتفاق بیفتد اما خیلی اذیتم نمی کند، از نظر روحی قوی هستم، به آن چسبیدم و در نهایت در ذهنم فکر می کنم که آنها می آیند.»

ماونت:من می دانم چگونه با آن کنار بیایم

ماونت تنها بازیکن تیم چلسی است که همه بازی های لیگ برتر را زیر نظر گراهام پاتر، سرمربی جدیدش به صورت ثابت آغاز می کند، که اکنون از زمان پیوستن این مربی از برایتون در سپتامبر، در شش مسابقه شکست نخورده است. گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس از روی سکوها در ویلا پارک نظاره گر بازی  بود و این نمایش ماونت باعث می شود سرمربی سه شیرها به این هافبک فرصتی واقعی برای حضور در ترکیب اصلی در قطر 2022 داد.

در حالی که ماونت ممکن است در این فصل رکورد گلزنی خود در لیگ برتر را شکسته باشد، او از نظر پاس گل در رده بندی چلسی پیشتاز است و تاکنون سه پاس گل در تمامی رقابت ها داشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =

دکمه بازگشت به بالا