اخبارخارجی

بازی دوستانه یا مسابقه ای برای انسانیت

مسابقه ای برای نجات دادن؛ پپ گواردیولا برای کمک به همکار سابق خود، خوان کارلوس اونزوئه، تیمش را برای جمع آوری کمک های خیریه به باشگاه سابقش برمی گرداند.

بازی دوستانه پس از شروع فصل بسیار نادر است، به خصوص برای باشگاه های مدعی جام مانند منچسترسیتی که برای رقابت در هر رقابت جام، برای یک دوره طولانی مدت برنامه ریزی می کنند.سیتی در فصل گذشته 58 بازی انجام داد، 61 بازی در فصل قبل از آن و 59 بازی در سال قبلتر، و پپ گواردیولا در این فصل نیز امیدوار است و انتظار دارد که به این تعداد بازی در کل فصل برسد.

امسال به دلیل برگزاری جام جهانی نیم فصل زودتر تمام شده و تیمهای ملی برای بازی در قطر آماده می شوند و این یعنی تقویم فشرده تر در بازیها و احتمال افزلیش مصدومیتها، بنابراین ممکن است اضافه شدن یک بازی اضافی و غیر ضروری عجیب به نظر برسد.

مسابقه ای برای نجات دادن

با این حال، سرمربی سیتی خوشحال بود که تیمش را برای جمع آوری کمک های خیریه در نیوکمپ برای حمایت از خوان کارلوس اونزوئه دروازه بان و مربی سابق بارسلونا که دو سال پیش به بیماری ALS (اسکلروز جانبی آمیوتروفیک) مبتلا شده بود، به اسپانیا ببرد.

تمام عواید حاصل از بازی صرف تحقیقات ALS به نمایندگی از اونزوئه تعلق خواهد گرفت،او هم تیمی سابق گواردیولا در بارسلونا است و تاکنون 51000 بلیط برای این بازی فروخته شده است.

گواردیولا گفت: “ما می رویم زیرا بارسلونا درها را برای انجام یک بازی برای یک فرد مهم در زندگی ما باز می کند.” آنها از ما دعوت می کنند تا برای نبردی که او دارد پول جمع آوری کنیم، و این یک استدلال باورنکردنی برای ما است که در آنجا باشیم.»

پس از یک تعطیلات تابستانی طولانی و استراحت تیم در مقایسه با برخی از رقبای خود، سیتی یک پیش فصل کوتاه داشت و این سفر میتواند به مربی این فرصت را دهد تا روی تاکتیک های تیم کار کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =

دکمه بازگشت به بالا