اخبارخارجی

مسی،خرید رویایی MLS می تواند به واقعیت تبدیل شود؟

مسی،خرید رویایی MLS می تواند به واقعیت تبدیل شود؟به گزارش اهل ورزش گزارش ها حاکی از آن است که این بازیکن آرژانتینی در حال بررسی انتقال به ایالات متحده با پایان قراردادش با PSG است – و این معامله ای است که به دلایل مختلفی منطقی است.

بالاخره این بار می تواند واقعی باشد؟ آیا رویای لیونل مسی و بازی در فوتبال آمریکا به زودی به واقعیت تبدیل می شود؟

سالها غیرممکن به نظر می رسید. لیونل مسی همیشه احساس می کرد که مقدر است سال های حضورش در بارسلونا را سپری کند تا شاید، اگر دوست داشت، به زادگاهش آرژانتین بازگردد. هیچ دلیل واقعی برای ریشه کن کردن زندگی او و امتحان کردن چیزی متفاوت وجود نداشت.

اما تابستان 2021 اتفاقی افتاد. ما می دانیم که چگونه گذشت. بارسلونا لگدمال شد، مسی مجبور شد برود و ما شاهد بازی نابغه آرژانتینی برای پاری سن ژرمن هستیم.

با این حال، تنها یک سال و نیم پس از اینکه او با انتقال به پارک دو پرنس، پویایی فوتبال جهان را تغییر داد، آینده مسی بار دیگر نامشخص است. قرارداد او در سال 2023 به پایان می رسد و او را آزاد می گذارد تا هر کاری که می خواهد انجام دهد.

مسی،خرید رویایی MLS

و به گفته اتلتیک، احتمال اینکه قدم بعدی مسی به MLS باشد، بیشتر از همیشه است. این گزارش می گوید که اینتر میامی “به طور فزاینده ای اعتماد به نفس دارد” و جلسات متعددی را با پدر مسی طی چندین جلسه برگزار کرده است که آخرین صحبت ها مثبت بوده است.

دو طرف تا پس از پایان جام جهانی دیگر به هم نخواهند رسید و در آن زمان مسی می تواند با هر تیمی که می خواهد پیش قرارداد امضا کند.

اما آیا واقعا میامی می تواند باشد؟ آیا تیم دیوید بکهام واقعاً می‌تواند با جذب شاید بزرگترین ستاره‌ای که این ورزش تا به حال دیده است، جهشی به وضعیت تیم خود دهد؟

میامی همیشه با تحسین باشگاه برای مسی باز بوده است، زیرا هم بکهام و هم شریک وی خورخه ماس بارها در مورد ستاره سابق بارسا سوال پیچ شده اند.

ماس در ماه فوریه گفت: “لئو مسی هنوز یکی از بهترین بازیکنان جهان است، مهارت های او کم نشده است.” من فکر می کنم دیوید با او رابطه دارد، اگر او پاری سن ژرمن را ترک کند، در زمانی که آن را ترک می کند، با او رابطه دارد. ، ما دوست داریم لیونل مسی را در اینتر میامی به صورت بازیکن ببینیم و بخشی از تیم ما باشد.

“آیا ممکن است اتفاق بیفتد؟ نگاه کنید، ما فشار می آوریم. من در قلب یک آدم خوش بین هستم. آیا می توانم ببینم که این اتفاق می افتد؟ این یک احتمال است.”

دیوید بکهام رییس باشگاه اینتر میامی

بکام افزود: من همیشه گفته ام که بهترین بازیکنان باشگاه و بازی با پیراهن ما را می خواهم زیرا انتظار خاصی وجود دارد. متأسفانه، گاهی اوقات ممکن است یک چیز بد باشد. اما بیشتر اوقات این چیز خوبی است.

زمانی که من برای اولین بار این پروژه را شروع کردم، مردم می گفتند “این پسر می آید، آن پسر می آید، [کریستیانو] رونالدو می آید، مسی می آید.” بچه ها یا ستاره ها.”

با ورود به فصل 2023، میامی دارای تعداد زیادی جای خالی در فهرست  خود است.

پس از بازنشستگی گونزالو هیگواین و جدایی احتمالی آلخاندرو پوزوئلو و رودولفو پیتزارو، باشگاه می‌تواند از هر سه بازیکن تعیین‌شده برای خرید در این زمستان استفاده کند، که به آنها اجازه می‌دهد سه بازیکن جدید را به خدمت بگیرند.

یکی می‌تواند مسی باشد در حالی که بقیه می‌توانند، به طور فرضی، تقریباً هر کسی در جهان باشد که بخواهد با اسطوره زنده بازی کند یا برعکس.

اینطور نیست که MLS به عقب خم نشود تا به هر تیمی اجازه دهد مسی را به خدمت بگیرد، اما از نظر قوانینی که وضع شده است، میامی می تواند آن را به پایان برساند.

اما فقط به این دلیل که می توانند این کار را انجام دهند به این معنی نیست که می توانند آن را انجام دهند. قسمت سخت این نیست که مسی را میتوانند بخرند  یا نه، بلکه متقاعد کردن او برای پیوستن است.

مسی،خرید رویایی MLS

چرا مسی،خرید رویایی MLS می باشد؟

هر باشگاه بزرگی در جهان دوست دارد او را به خدمت بگیرد، از جمله باشگاه سابقش، اما چه چیزی برای این کار لازم است؟

خوب، میامی چندین چیز را ارائه می دهد که اکثر باشگاه های اروپایی نمی توانند انجام دهند. آنها فرهنگ شدیداً تحت تأثیر آمریکای جنوبی را در شهری بزرگ ارائه می دهند که مسی و خانواده اش اغلب در آن محیط بوده اند.

همچنین این واقعیت وجود دارد که میامی پرواز بسیار کوتاه‌تری نسبت به سایر تیم‌های اروپایی برای بازگشت به کشورش به آرژانتین دارد، که می‌تواند به او اجازه دهد تا زمان بیشتری را با خانواده بگذراند و احتمالاً حرفه بین‌المللی خود را با آرژانتین برای چند سال بیشتر با کمترین هزینه ادامه دهد.( فرسودگی سفرکمتر)

این بازیکن آرژانتینی در سال 2020 به La Sexta گفت: “من همیشه گفته ام این تصور را دارم که دوست دارم از تجربه زندگی در ایالات متحده، زندگی در آن لیگ و آن زندگی لذت ببرم، اما اگر این اتفاق بیفتد یا نه. من نمی دانم.”

باور عمومی بر این است که میامی تنها باشگاه MLS است که می تواند واقعا مسی را جذب کند. شما هرگز نمی توانید باشگاه های شهر لس آنجلس را حذف کنید و، چه کسی می داند، شاید هم تیمی های سابق وی یعنی دیوید ویا و تیری هانری بتوانند حرفهای خوبی در مورد نیویورک بیان کنند.

اما، واقع بینانه، میامی شهر و باشگاهی است که بیشترین حس را برای مسی دارد، در حالی که همه تیم‌های دیگر MLS از آمدن فرضی او سود می‌برند.

دیوید بکهام

این حرکت، برای مسی، در مورد میراث نیز خواهد بود، نه اینکه او نیاز به مشهور کردن بیشتر خود داشته باشد. با این حال، اگر پس از تسلط بر اروپا و آمریکای جنوبی یک مرز دیگر برای فتح وجود داشت، آن ایالات متحده است.

مانند بکام قبل از او، آمدن مسی می تواند مسیر فوتبال آمریکا را به طور قانونی تغییر دهد.

حتی می توانید استدلال کنید که آمدن او تأثیری حتی بزرگتر از رئیس بالقوه آینده او بکهام خواهد داشت. با ساخت فوتبال آمریکا در آستانه جام جهانی 2026، ورود مسی به MLS لیگ را به یک فضای جدید ارتقا می دهد.

بله، MLS خانه ستارگانی مانند هنری، زلاتان ابراهیموویچ، وین رونی و آندره آ پیرلو و اسطوره های دیگر بوده است.

اما این لیونل مسی است که ما در مورد آن صحبت می کنیم. او به سادگی متفاوت است. از زمانی که پله 50 سال پیش برای نیویورک کاسموس در زمین پرسه می زد، فوتبال آمریکا کسی مشابه وی را ندیده است.

و به همین دلیل است که این معامله ممکن است برای همه طرفها منطقی باشد. در مسی، میامی امضای نمادین را دریافت می کند تا آنها را به رقابت با نخبگان جهان نزدیک و نزدیکتر کند.

و در میامی، مسی یک مکان مجلل برای زندگی پیدا می کند که می تواند به او اجازه دهد تا با انجام کاری که پله نتوانسته بود، یک دستاورد بزرگ دیگر را به رزومه تقریباً بی بدیل خود اضافه کند: ساختن ایالات متحده جدید که مردم آن واقعاً برای همیشه عاشق فوتبال شوند.

در ماه های آینده بحث های زیادی در مورد آینده مسی وجود خواهد داشت. ما قبلاً دیدیم که تابستان مسی در هنگام خروج از بارسلونا چگونه بود، و به نظر می رسد که ممکن است به سمت قسمت دوم پیش برویم.

گمانه زنی ها بیداد می کند زیرا با پایان قراردادش، باشگاه های سراسر جهان با او مرتبط خواهند شد.

آیا الان زمان مناسبی است؟ آیا میامی واقعا می تواند آن را از بین ببرد؟ در ماه های آینده خواهیم دید. اما این به وضوح یک رویا است که می تواند محقق شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + یازده =

دکمه بازگشت به بالا