اخبارخارجی

مصدومیت ستاره جوان آرسنال

چارلی پاتینو، بازیکن جوان آرسنال که به صورت قرضی در بلکپول بازی میکند،پس از شروع امیدوارکننده‌ای که در تیم چمپیونشیپ داشت، دچار آسیب  جدی شد.

پاتینو توپچی ها را در اوایل تابستان ترک کرد تا با قراردادی قرضی یک فصل به تیم مایکل اپلتون بپیوندد زیرا او به دنبال ادامه پیشرفت خود در دسته دوم انگلیس بود. این بازیکن 18 ساله است و به عنوان یکی از درخشان ترین استعدادهای آرسنال برای آینده شناخته می شود.

پاتینو در اولین نمایش خود در این فصل، با هواداران بلکپول رابطه خوبی برقرار کرد طوری که تماشاگرن، آهنگی را برای بازیکن قرضی توپچی‌ها ساختند و اپلتون نیز پر از تمجید از این بازیکن جوان بود. با این حال، این بازیکن 18 ساله پس از مصدومیت از ناحیه مچ پا در پیروزی مقابل کوئینز پارک رنجرز، حالا قرار است مدتی طولانی از میادین دور بماند.

این جوان با استعداد ، که ریشه اسپانیایی از طریق پدرش دارد ، پس از چرخیدن مچ پا ، به وضوح ناراحتی داشت و آشکار شد که او نمی تواند در نیمه دوم بازی کند. بعد از بازی ، اپلتون درمورد وضعیت وی گفت:، مچ یپا چارلی کاملاً متورم است.”مصدومیت به چارلی ضربه بزرگی بود زیرا او تأثیر زیادی در بازی داشت ، او نقش خود را بازی می کرد.” “اگر من صادق باشم عالی نیست.

مصدومیت ستاره جوان آرسنال

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال نیز، امیدوار است که مصدومیت پاتینو جدی نباشد، او پیش از این آینده خوبی را برای این بازیکن جوان پیش‌بینی کرده بود،چرا که او تنها چند دقیقه پس از اولین بازی خود مقابل ساندرلند گلزنی کرد. آرتتا گفت: “[هواداران] در مورد او شنیده‌اند و می‌دانند که او می‌تواند به چهبازیکن خوبی تبدیل شود، و حالا باید او را آرام آرام به بازی بگیریم؛ [تبلیغ بیش از حد اطراف او] چیزی است که باید از آن اجتناب کنیم. او هنوز در تیم رقبای قدرتمند زیادی دارد.

او واقعا جوان است و باید قدم به قدم پیش برود. امروز او خوش شانس بود، او این فرصت را به دست آورد و به خوبی از آن استفاده کرد.”

انتظار می رود که میزان کامل آسیب دیدگی پاتینو در این هفته مشخص شود. اپلتون امیدوار است در اسرع وقت ستاره جوان آرسنال را در اسرع وقت در میادین بازی ببیند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 6 =

دکمه بازگشت به بالا