اخبارخارجی

چرا هالند من سیتی را انتخاب کرد؟

گواردیولا توضیح می دهد که چگونه باشگاه بارسلونا، رئال مادرید و بایرن مونیخ را در رقابت نقل و انتقالات شکست داد.

پپ گواردیولا معتقد است که من سیتی اکنون یک قدرت اروپایی است و “جذابیت و اعتبار” به آنها کمک کرد تا رقبای اروپایی ارلینگ هالند را شکست دهند.

  • هالند در این فصل با مبلغ 51 میلیون پوند به منچسترسیتی پیوست
  • من سیتی برای جذب مهاجم، باشگاه های مطرح اروپایی را شکست داد
  • هالند تاکنون سه گل در لیگ جزیره برای سیتی به ثمر رسانده است

در نتیجه رئال مادرید، بارسلونا و بایرن مونیخ از جمله باشگاه‌های مطرح اروپایی بودند که به جذب این بازیکن 21 ساله علاقه داشتند، اما او در نهایت قراردادی 5 ساله در ورزشگاه اتحاد امضا کرد.

گواردیولا به بی بی سی اسپورت در مورد اینکه سیتی در گذشته قادر به رقابت برای جذب فوق ستاره های آماده نبوده است، گفت: “شاید حق با شما باشد، ما نتوانستیم این کار را انجام دهیم و آنها باشگاه دیگری را انتخاب کردند زیرا جذابیت و اعتبار بارسلونا، رئال مادرید، بایرن مونیخ است که ستاره ها را به سمت خود جذب می کند. مونیخ از ما بالاتر است زیرا ما در سلسله مراتب اروپا تازه وارد هستیم، فقط یک دهه، و آنها تاریخ طولانی دارند.

ما می دانیم که بیشتر بازیکنان یا مهاجمان به اینجا خواهند آمد، این دلیلی است که ما واقعاً خوب عمل کرده ایم.
به یاد دارم که پنج یا شش سال پیش در پیش فصل در ایالات متحده، پیراهن های آبی کمی در جایگاه ها وجود داشت.
این شرایط در بازی های  مقابل بایرن مونیخ و کلاب آمریکا تغییر کرده و طرفداران زیادی الان داریم. این بدان معناست که مردم ما را دنبال می‌کنند، مردم برندگان را دنبال می‌کنند و ما در سال‌های گذشته برندهای زیادی داشته ایم.”

هالند شروعی چشمگیر در دوران حرفه ای خود در منچسترسیتی داشته است و تاکنون در همین تعداد بازی در لیگ برتر سه گل به ثمر رسانده است. او در اولین بازی خود در لیگ مقابل وستهام یک دو گل به ثمر رساند.

 

ارلینگ هالند

ارلینگ هالند

ارلینگ هالند

آبی ها در حال تلاش برای حفظ برناردو سیلوا هستند که گفته می شود می خواهد به بارسلونا بپیوندد.پس از بازی دوستانه سیتی مقابل بزرگان  لیگ در روز چهارشنبه، گواردیولا اعتراف کرد که این بازیکن عاشق غول‌های کاتالان است – اگرچه او اصرار داشت که آبی‌ها در تلاش هستند تا بازیکن پرتغالی را حفظ کنند.
قهرمان فعلی لیگ برتر روز شنبه به مصاف کریستال پالاس خواهد رفت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =

دکمه بازگشت به بالا