اخبارخارجی

میلان 4-1 مونزا: روسونری در یک قدمی صدر جدول

میلان در یک قدمی صدر جدول-میلان امشب در هفته یازدهم سری آ در خانه‌اش به مصاف مونتزا رفت و موفق شد حریف خود را 4-1 شکست دهد.

 اهل ورزش |میلان امشب در خانه‌اش، سن‌سیرو، میزبان مونتزا بود. شاگردان استفانو پیولی که دو بازی قبلی‌شان در سری آ را با دو پیروزی پیاپی پشت سر گذاشته بودند امیدوار بودند در این بازی مقابل حریف نه چندان قوی سومین برد پیاپی را بدست آورده و با ناپولی صدرنشین هم‌امتیاز شوند.

در دقیقه 16 براهیم دیاز اولین گل میلان را به ثمر رساند. ستاره اسپانیایی میلان توپ را از میانه زمین دریافت کرد و با حرکتی فوق‌العاده پیش‌روی کرد تا وارد محوطه جریمه شود و توپ را از دروازه‌بان مونزا عبور دهد.

میلان در یک قدمی صدر جدول

در دقایق بعدی مونزا بهتر از میلان بازی کرد و دو فرصت گلزنی داشت که هر دو بار توسط تاتاروسانو دفع شد. اما از دقیقه 30 به بعد میلان دوباره حاکم میدان شد و در دقیقه 41 توسط براهیم دیاز به گل دوم رسید. او در سمت راست محوطه جریمه توپ را از دیووک اوریگی دریافت کرد و با شوتی به سمت چپ دروازه دومین گل امشب خود را به ثمر رساند. نیمه اول با برتری 2-0 روسونری به پایان رسید.

در دقیقه 53 گلزن میلان در این بازی، براهیم دیاز، از ناحیه عضله پایش احساس ناراحتی کرد و به ناچار تعویض شد تا شارل دکتلر به جای او وارد میدان شود.

در دقیقه 65 میلان به گل سوم رسید تا غیبت براهیم دیاز را فراموش کند. دیووک اوریگی که پاس گل دوم تیمش را داده بود این بار با دریافت توپ  از جونیور مسیاس در سمت راست محوطه جریمه شوتی سنگین شلیک کرد و دروازه مونزا را باز کرد.

پاس گل اوریگی

مونزا اما پنج دقیقه بعد یکی از گلهای خورده را جبران کرد. مونزا در فاصله حدود بیست قدمی صاحب ضربه آزاد شد و رانوچیا پشت توپ ایستاد و با یک ضربه قوس‌دار تاتاروسانو را غافلگیر کرد تا گل اول مونزا به ثمر برسد.

در دقیقه 84 نوبت به رافائل لیائو رسید تا چهارمین گل میلان را به ثمر برساند. تئو هرناندز در سمت چپ محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک پاس به عقب لیائو را پیدا کرد. ستاره پرتغالی توپ را با یک ضرب کننترل کرده و سپس شوتی به سمت چپ دروازه شلیک کرد که به تور چسبید.

خوشحالی پس ازگل لیائو

رافائل لیائو

در نهایت بازی با برتری 4-1 میلان به پایان رسید تا شاگردان استفانو پیولی 26 امتیازی شده و با امتیاز برابر با ناپولی به لطف تفاضل گل کمتر در رتبه دوم جدول قرار بگیرد. میلان در حال حاضر یک بازی بیشتر از ناپولی دارد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =

دکمه بازگشت به بالا