اخبارخارجی

میهایلوویچ به آلکمار پیوست

میهایلوویچ به آلکمار پیوست؛ تیم مونترال ایمپکت تایید کرد، جورجه میهایلوویچ، هافبک تیم ملی مردان آمریکا به آلکمار فروخته شده است.این هافبک در ژانویه به تیم هلندی ملحق خواهد شد، زیرا او آخرین ستاره آمریکایی است که به اروپا منتقل شده است. میهایلوویچ بقیه فصل را در مونترال سپری خواهد کرد. در حال حاضر این باشگاه در رده دوم کنفرانس شرق  در لیگ MLS قرار دارد. این بازیکن به دنبال حضور در فهرست جام جهانی با تیم ایالات متحده آمریکا است.

میهایلوویچ در سال 2017 توسط شیکاگو فایر به عنوان یک بازیکن بومی قرارداد امضا کرد و در 76 بازی برای این باشگاه هفت گل به ثمر رساند.او در سال 2021 در ازای 800 هزار دلار پول و مدت قرارداد دو ساله به تیم مونترال ملحق شد و 54 بار برای این تیم بازی کرد و در سال 2021 پس از ارائه رکورد 16 پاس گل به عنوان بهترین پاسور تیم شناخته شد.

میهایلوویچ به آلکمار پیوست

این هافبک 23 ساله شش بازی ملی برای تیم ملی آمریکا انجام داده است و اولین گل خود در رده بزرگسالان را در سال 2019 مقابل پاناما به ثمر رساند،آن هم قبل از اینکه در فهرست جام طلایی آن سال حضور داشته باشد.

این بازیکن گفت:این یک لحظه بسیار هیجان انگیز برای من است، اما غم انگیز نیز است، زیرا می دانم که مونترال را ترک خواهم کرد. وقتی از شیکاگو به این تیم پیوستم، انتظار چنین استقبالی را نداشتم، اروپا همیشه رویای من بوده است و آنها به من این شانس را دادند که این مسیر جدید را در حرفه‌ام دنبال کنم. اما هنوز تمام نشده است! این فصل ما این فرصت را داریم که کاری ویژه برای باشگاه و شهر انجام دهیم.

حتی اگر این انتقال ،به این هافبک برای جام جهانی 2022 کمک چندانی نکند، به او اجازه می‌دهد تا با انتقال به Eredivisie، لیگی که به نظر می‌رسد با سبک او مطابقت دارد، قدم بعدی شایسته‌ای در حرفه‌اش بردارد. میهایلوویچ در ترکیبی قرار دارد که قرار است در پاییز امسال در جام جهانی حضور داشته باشد و بدشانس بوده که امسال به دلیل مصدومیت در تیم ایالات متحده حضور نداشته است.

میهایلوویچ اکنون به دنبال این است که فصل را با کسب جام به پایان برساند،بازی بعدی مونترال در 31 آگوست برابر نیویورک ردبولز برگزار میشود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + سه =

دکمه بازگشت به بالا