اخبارخارجی

ستاره‌ای که دروازه میلان را نجات داد

مایک مایگنان، دروازه‌بان فرانسوی میلان، نقش مهمی در برتری این تیم برابر اینتر ایفا کرد.

میلان امشب در مسابقه ای تماشایی و پر از موقعیت های گلزنی، در نهایت 2-3 برابر اینتر به پیروزی رسید. این نتیجه در حالی رخ داد که ابتدا این نراتزوری بود که در دقایق ابتدایی به گل رسید، اما در ادامه سه بار تیم استفانو پیولی موفق به گلزنی شد و گل ادین ژکو نیز نتوانست این تیم را نجات دهد. ابتدا و در دقیقه 70 لائوتارو مارتینز در محوطه جریمه و در موقعیتی بسیار خوب با ضربه سر تا آستانه زدن گل تساوی اینتر پیش رفت، اما اگرچه توپ در مقابل مایک مایگنان زمین خورد اما او به شکل فوق العاده ای این ضربه را مهار کرد.

در دقیقه 77 بعد این بار هاکان چالهان اوغلو با ضربه ای محکم و تماشایی فاصله ای تا باز کردن دروازه میلان نداشت و توپ در آستانه ورود به دروازه بود، اما مایک مایگنان با واکنشی حیرت انگیز توپ را از زیر طاق درآورده و دروازه روسونری را نجات داد.

در ادامه این بار ادین ژکو در پشت محوطه صاحب موقعیت شده و ضربه ای زمینی به سمت دروازه حریف زد، اما باز هم مایک مایگنان این بار با پای خود ضربه ستاره اینتر را مهار کرد. در نهایت میلان در این دیدار با نتیجه 2-3 به پیروزی رسید و بی تردید مایک مایگنان نقش مهمی در رقم خوردن این برتری بزرگ ایفا کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 4 =

دکمه بازگشت به بالا