اخبارخارجی

نارضایتی امپایه از شرایط تیم

نارضایتی امپایه از شرایط تیم؛دعوای پنالتی آخر هفته گذشته بین کیلیان امباپه و نیمار، مهاجمان پاری سن ژرمن، اختلافات طولانی مدتی را در معرض دید عموم قرار داد که باعث شده این رویدادهای اخیر، از جمله جنجال پنالتی، که جو و حال و هوای پارک دو پرنس را بدتر کرده است،این  روابط پرتنش آنها تهدیدی برای تقسیم رختکن در ابتدای  فصل تهدیدی بزرگ برای عدم نتیجه گیری تیم می باشد.

امباپه رئال مادرید را برای تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن طرد کرد، اما به نظر می رسد احساسات ناشی از آن توافق بزرگ به سرعت فروکش کرد. منابع می گویند مهاجم فرانسوی ناراضی است که نفوذ او پشت درهای بسته در ماه های اخیر افزایش نیافته است. او از قدرت گرفتن نیمار در میان هم تیمی هایش از جمله لیونل مسی و سرخیو راموس ناراحت است و احساس می کند جایگاهی را که رهبری باشگاه به او وعده داده بود، دریافت نکرده است.

نارضایتی امپایه از شرایط تیم

این امر ظاهراً باعث شده است که پاری سن ژرمن در اولین فصل سرمربیگری کریستف گالتیه، سرمربی تیم، در آستانه بحران قرار گیرد. به‌نظر می‌رسد برخی بازیکنان به‌جای این‌ که با هدف مشترک قهرمانی در لیگ قهرمانان در پاریس گرد هم جمع شوند، از یکدیگر دور شده‌اند.

چرا امباپه ناراحت است؟

به گزارش گل، امباپه از نقش کم خود در اتاق رختکن نسبت به احترامی که معتقد است به دست آورده است، ناراحت است. او از نفوذ نیمار در بحبوحه شروع درخشان این بازیکن برزیلی در فصل جدید احساس ناامیدی نشان داده است.

به نظر می‌رسید نیمار اوایل تابستان امسال پارک دو پرنس را ترک می‌کند اما مشخص شد که می‌خواهد بماند و دوباره به تیم متعهد بماند. نیمار در دو بازی اول خود در لیگ 1، سه گل و سه پاس گل به ثمر رساند و گفته می شود تلاش های او در تمرینات توجه هم تیمی ها را به خود جلب کرده است.

امباپه قبلا به نیمار به عنوان یک متحد نزدیک نگاه می کرد، اما به نظر می رسد این احساسات تغییر کرده است.

نمایان شدن این اختلاف و دودستگی بین این مهاجم و نیمار به دلیل دو حادثه آخر هفته گذشته در پیروزی 5-2 مقابل مون پلیه تیتر رسانه ای شد و مورد انتقاد شدیدی نیز قرار گرفت.امباپه پس از دست دادن یک ضربه پنالتی در اوایل بازی، با نیمار در ضربات پنالتی دعوا کرد و در یک لحظه بحث‌برانگیز دیگر، پس از دریافت نکردن پاس عرضی، در یک ضدحمله بازی را ول کرد.

هر دو حادثه توسط هم تیمی ها منفی تلقی شد، هرچند گالتیه بعد از بازی از امباپه دفاع نمود.این سرمربی به خبرنگاران گفت: برای او کمی طبیعی است که از نظر بدنی نسبت به هم تیمی هایش کم بیاورد چون هنوز در اول فصل هستیم .

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا