اخبارخارجی

نامه سرگشاده پاتر برای هواداران برایتون

به گزارش اهل ورزش گراهام پاتر نامه ای سرگشاده برای هواداران برایتون که آنها را ترک می کند، نوشته است و دلایل خود را برای موافقت با هدایت چلسی توضیح داده است.

این مربی 47 ساله از زمانی که در سوئد با اوسترشوندز جلب توجه کرد، با حضور در سوانسی و استادیوم آمکس شاهد افزایش محبوبیت خود بود. یکی دیگر از پله‌های مربیگری،رفتن او به استمفوردبریج به عنوان جانشین توماس توخل، با خداحافظی با باشگاهی که دوران خوبی را در آن سپری کرد و حال به باشگاهی می آید که به او اجازه می‌دهد با جذب بازیکن های مد نظر وی، هشیاری تاکتیکی قابل توجهی از خود نشان دهد.

حالا او از دلایل تصمیمش برای خروج از برایتون می گوید.پاتر در توضیح تصمیم خود برای رفتن به غرب لندن، به وب سایت رسمی برایتون گفت:

سه سال فوق العاده با باشگاهی داشتم که زندگی من را تغییر داد. می خواهم لحظه ای وقت بگذارم و با همه شما خداحافظی کنم. با شمایی که دورانم در این تیم را به دوره خاصی از حرفه من تبدیل کرده اید. من با یک باشگاه بزرگ خداحافظی می کنم و باشگاهی که همیشه برای من و خانواده ام اهمیت زیادی دارد. می دانم که برای برخی پذیرش تغییر ناگهانی در فوتبال سخت است. ممکن است نتوانم همه شما را متقاعد کنم که رفتن من را ببخشید اما حداقل دوست دارم از این فرصت استفاده کنم و از شما تشکر کنم.

نامه ای سرگشاده برای هواداران

امیدوارم درک کنید که در این مرحله از حرفه‌ام، احساس کردم باید محیط جدیدی را درک کنم. احساس می کنم برای تجربیاتی که در اینجا داشته ام، شخص بهتری هستم و مربی بهتری هستم. انتخاب یا تصمیم هر تیمی بی نقص نبوده است اما باشگاه محیطی ایجاد کرده است که به شما امکان می دهد اشتباه کنید، از آنها درس بگیرید و سپس پیشرفت کنید.

پاتر در 135 بازی به عنوان سرمربی برایتون بر روی نیمکت این تیم حضور داشت و 42 پیروزی در این مدت به دست آورد و با مرغ دریایی ها در رده چهارم جدول لیگ برتر رفت.برایتون سه امتیاز از چلسی جلوتر هستند و آبی‌ها پس از تلاش برای یافتن امید در رقابت‌های داخلی و لیگ قهرمانان، تغییر دیگری در تیم خود ایجاد کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 15 =

دکمه بازگشت به بالا