اخبارخارجی

نامه خداحافظی اوبی میکل با طرفدارانش

نامه خداحافظی اوبی میکل با طرفدارانش؛ به گزارش اهل ورزش جان اوبی میکل روز سه شنبه بازنشستگی خود را اعلام کرد – و میراث قوی او در چلسی همیشه شامل حماسه ای است که او را به استمفورد بریج رساند.

منچستریونایتد قصد داشت وی را به عنوان یک نوجوان با آینده درخشان به خدمت بگیرد و تا آنجا پیش رفت که انتقال وی را از تیم لین نروژی اعلام کرد.ولی این هافبک دفاعی نظرش را تغییر داد و ژوزه مورینیو را به سر الکس فرگوسن ترجیح داد و چون چلسی توانست ادعا کند که با نماینده این بازیکن به توافق رسیده است، در نهایت در یک نبرد 14 ماهه پیروز شد تا او را به استمفورد بریج بیاورد. اوبی میکل همچنین ادعا کرده بود که تحت فشار قرار گرفته است تا ابتدا با انتقال به اولدترافورد موافقت کند. آبی ها که از جذب او هیجان زده بودند، برای مشکلات شیاطین سرخ هزینه گزافی را پرداخت کردند. میکل بعداً اینطور فکر کرد: “این مثل یک فیلم بود.”

نامه خداحافظی اوبی میکل با طرفدارانش

نامه خداحافظی اوبی میکل با طرفدارانش

میکل روز سه‌شنبه در اعلامیه بازنشستگی خود در اینستاگرام نوشت: من به ۲۰ سال گذشته حرفه‌ام نگاه می‌کنم و باید بگویم که از همه چیزهایی که توانستم به دست بیاورم و مهم‌تر از آن انسانی که به شکل‌گیری آن کمک کرده بسیار راضی هستم. “همه اینها بدون حمایت بی دریغ خانواده، مدیران، باشگاه ها، مربیان، هم تیمی ها و مهمتر از همه طرفداران همیشه وفادار من امکان پذیر نبود.

شما حتی در روزهایی که انتظارات شما را برآورده نکردم، از من حمایت کردید. من از شما تشکر می کنم.

در حالی که حماسه عجیب و غریب نقل و انتقالات جنبه رنگارنگی به حرفه اوبی میکل ارائه کرد، بازی درخشان او در زمین نیز به یادگار خواهد ماند. <قابل اعتماد> شاید بهترین کلمه برای توصیف دوران حضورش در چلسی باشد – او همیشه به صورت ثابت بازیها را شروع نکرد، اما همیشه آماده بود تا به عنوان یک هافبک نگهدارنده توانمند کمک کند (علیرغم اینکه در رده های جوانان در نقش تهاجمی تر قرار می گرفت). او همچنین با تیم ملی نیجریه مورد تحسین کارشناسان قرار گرفت.

نامه خداحافظی اوبی میکل با طرفدارانش

او پیشنهاد کرد که می تواند در فوتبال باقی بماند و نوشت: “این خداحافظی نیست، این شروع یک سفر دیگر است، فصل دیگری از زندگی من.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 12 =

دکمه بازگشت به بالا