اخبارخارجی

نامه های احساسی کروس و مودریچ به کاسمیرو _بهترین محافظ جهان

این سه بازیکن  با هم ترکیب خط میانی رئال مادرید را تشکیل می دادند و یکی از موفق ترین هافبک ها در تاریخ فوتبال اروپا در هفت سال گذشته را به وجود آوردند.

تونی کروس و لوکا مودریچ، هافبک های رئال مادرید، پس از ترک پایتخت اسپانیا توسط کاسمیرو و پیوستن به منچستریونایتد، نسبت به هم تیمی سابق خود،ادای احترام کردند.

این سه نفر با هم چهار لیگ قهرمانان اروپا و همچنین سه عنوان قهرمانی لیگ اسپانیا را به دست آوردند و یکی از نیرومندترین خط هافبک ها را تشکیل دادند.

نامه‌های کروس و مودریچ توسط روزنامه اسپانیایی مارکا منتشر شد و خاطرات آن‌ها از کاسمیرو را در حالی که او چالش جدیدی را در لیگ برتر آغاز می‌کند بازتاب می‌دهد.

نامه تونی کروس به کاسمیرو

کاسمیروی عزیز در هر شرایطی که با تو که بودم،غیرممکن بود که عرق نکنی. چون اجازه نمی دادی حتی در حمام ترکی آرام بگیریم! ملاقات در آنجا عذاب دیگری داشت: به یکی می گفتی برو و تو همیشه در حال تمرین با دوچرخه‌های ورزشی و وزنه‌های آماده بودی. این هشداری است برای همبازی های جدیدت که این را بدانند، زیرا با شما حتی حمام ترکی  نیز مانند یک باشگاه ورزشی بود و شما فقط زمانی که زمان دراز و نشست است به مردم اجازه می‌دهید دراز بکشند!

دلم برات تنگ میشه به عنوان یک بازیکن حرفه ای و یک بازیکن برتر. به عنوان یک مبارز که چندین بار مرا نجات داد. اما، بالاتر از همه، به عنوان یک فرد خوب.

“ما تاریخ را ساخته ایم، لعنتی! چه دوره افسانه ای.اکنون مسیرهای ورزشی ما در حال جدا شدن است، اما دوستی ما باقی می ماند. در این مورد به تو اطمینان میدهم. برایت بهترین ها را آرزو می کنم، به زودی می بینمت.

موفق باشی.دوستت تونی .

نامه لوکا مودریچ به کاسمیرو

کاسمیروی عزیز، من هنوز اولین بازی تو در باشگاه را به یاد دارم چقدر عصبی بودی! من از تو خواستم که آرام باشی و اکنون که به آن فکر می کنم و میببینم چطور شد. همچنین اولین فصل حضور من بود و هیچ کدام نتوانستیم تصور کنیم که فوتبال چه چیزی برای ما دارد.

نامه های احساسی کروس و مودریچ به کاسمیرو _بهترین محافظ جهان

شما به یک رهبر واقعی تبدیل شده اید. شما یکی از هم تیمی های ما و یک مادریدیسمو بوده اید. ما همیشه شما را به یاد خواهیم داشت.ما با هم چیزهای زیادی برده ایم، اما لحظاتی را که هیچ کس نمی بیند، با خودم نگه خواهم داشت.شما همیشه حال خوبی داشتید، حتی در لحظات تنش یا زمانی که اشتباهاتی وجود داشت.

آن خنده های تو به من آرامش می داد. درست مثل نگاه کردن به گذشته و دیدن شما،تو بهترین محافظ دنیا بوده ای.دلم برات تنگ میشه ولی برایت بهترینها رو آرزو میکنم این چیزی است که یک حرفه ای و فردی مثل شما لیاقتش را دارد.

“ممنون برای همه چیز و آرزوی موفقیت، دوست من!”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا